سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سما ارگنیکون، فیلمنامه نویس، بار دیگر مخاطبان Yargı را گیج کرد!

سریال پرطرفدار کانال دی به نام Yargı (قضاوت) با قسمت پنجاه و هفتم  19 مارس روی پرده رفت.بینندگان سریال از ناپدید شدن پارس در هفته گذشته و سپس پیدا شدن یک دست بریده شوکه شدند!

اتفاقی که پس از کشتن قاتل ریدوان توسط اوزگه رخ داد، بینندگان را در قسمت جدید به اتفاقات کاملاً تکان دهنده ای برد!

سریال Yargı با بازی پینار دنیز  و کان ارگانجی اوغلو همچنان هر هفته با تحولات مختلف مخاطب را شگفت زده می کند!
حرکات غیرمنتظره سما ارگنیکون فیلمنامه نویس هم پیش بینی ها را سخت می کند! حلقه روی دست بریده شده در انتهای قسمت 56 از قبل به سمت پارس اشاره می کرد. با تحقیقات جنایی مشخص شد که دست متعلق به اوست.در یادداشت قلمکاری شده که نام نوا، خواهر پارس، روی آن نوشته شده است.

یادداشت «همه عزیزان یک به یک» جلب توجه کرده بود. در قسمت جدید فهمیده شد که این یادداشت برای ایلگاز ارسال شده است.

 

رئیس مافیا  آشکارا به ایلگاز گفت که این یادداشت برای او ارسال شده است.حالا بعد از این همه سرعت اتفاقات و تحولات ذهن مخاطب درهم می رود!

اینکه عمر پسر یکتا که می گوید همیشه در هر فرصتی برنامه ریزی می کند،  ممکنه در این موارد دستی داشته باشد، علامت سوال دیگری است!

با این حال، فهمیده می شود که همه اطرافیان ایلگاز و جیلین، همه عزیزانشان در خطر هستند!

هنوز مشخص نیست که سریال قضاوت در پایان این فصل تمام می شود یا خیر، اما زندگی شخصیت های مطرح یکی یکی در حال پایانه، در حالی که مخاطب با هیجان منتظر اتفاقاتی است که در قسمت های جدید رخ خواهد داد!
در همین حال، پیشرفت پنهانی عمر، تلاش برای نزدیک‌تر شدن به جیلین و آنچه در مورد مادر و برادرش می‌گوید، عمر را با گذشته مرموزش جالب‌تر می‌کند!

سریال Yargı (قضاوت) در آخرین قسمت با اتفاقات غیرمنتظره توانست مخاطبان را روی پرده مبهوت کند! ببینیم در قسمت 58 چه تحولاتی رخ خواهد داد؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا