سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

تصاویر جدیدی از فصل پنجم سریال غریبه Outlander منتشر شد!

[ad_1]

شبکه Starz (استارز) تصاویر جدیدی از فصل پنجم سریال Outlander (غریبه) منتشر کرد که در انتهای این پست می توانید آن را تماشا نمایید!

خبر خوب برای هواداران سریال Outlander اینکه فیلمبرداری فصل پنجم از امروز آغاز شده است. فصل پنجم این سریال در ۱۲ قسمت تولید خواهد شد. اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ بود که شبکه Starz این سریال رو پیش از آغاز فصل چهارم، برای فصل پنجم و ششم نیز تمدید کرد. در ادامه می توانید تصاویر جدید مربوط به فصل پنجم را مشاهده نمایید!

سریال Outlander اقتباش شده از روی رمان بین المللی و پرفروش دیانا گابالدون و به تهیه‌کنندگی رونالد دی مور «Ronald D. Moore»، مریل دیویس «Maril Davis»، تونی گرافیا «Toni Graphia»، متیو ببر رابرتز «Matthew B. Roberts» و  اندی هریس «Andy Harries» است. کمپانی استارز همکاری خود را با «Sony Pictures Television» جهت ساخت یک فصل بیست و چهار قسمتی از Outlander ادامه می‌دهد. فصل ۵ و ۶ هر کدام دوازده قسمت خواهند داشت و عناصری از کتاب پنجم و ششم را در آن‌ها ترکیب می‌کنند.

سریال Outlander یک اثر موفق تلویزیونی است که از روی رمان ۸ قسمتی به همین نام، اقتباس شده است. این رمان فروشی بیش از ۳۰ میلیون نسخه در سراسر جهان داشته و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها از نظر نیویورک تایمز قرار دارد. این سریال ژانرهای تاریخی، علمی-تخیلی، عاشقانه و ماجرایی را در داستانی جذاب، در می‌آمیزد. سریال Outlander به تهیه کنندگی تال شیپ «Tall Ship»، استوری مینینگ «Story Mining»، ساپای کمپانی «Supply Company»، لفت بانک پیکچرز «Bank Pictures» و با همکاری سونی پیکچرز تلویژن تهیه می‌شود.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا