سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین قرار عاشقانه جدید مکس اریچ، نامزد سابق دمی لواتو را روی فرش قرمز ببینید.

مکس اریچ یک خانم جدید در زندگیش دارد.

یک منبع نزدیک به این بازیگر 30 ساله به E نیوز گفت که مکس با بازیگری به نام یامیلا سعود پس از آن که در 24 فوریه برای اکران فیلم Hulu’s The Dropout در لس آنجلس با هم بیرون آمدند، رابطه دارد.

در 25 فوریه، مکس در اینستاگرام عکسی از خودش و ستاره هایپرسومنیا روی فرش قرمز به اشتراک گذاشت. در حالی که این پست در ابتدا نامحسوس به نظر می رسید،اما وقتی که یامیلا با ایموجی هایی از قلب قرمز و شعله های آتش کامنت گذاشت باعث تعجب همه شد.

علاوه بر این، از یامیلا در مراسم در حالی که گونه مکس را می بوسید عکس گرفته شد و بعداً یامیلا عکس هایی از خلوت عاشقانه شان در صفحه اینستاگرامشون  منتشر کرد. در ادامه ، او پستش را در استوری اینستاگرام  در کنار یک ایموجی عاشقانه دیگر به اشتراک گذاشت.

این رابطه جدید بیش از یک سال پس از پایان نامزدی مکس و دمی لواتو در سپتامبر 2020 شروع شده است.  در آن زمان، مکس ادعا کرد که از طریق رسانه های اجتماعی متوجه جدایی شده اگرچه یک منبع به E! نیوز گفت که”دمی از قبل به او گفته بود.”

زمانی که دمی در مراسم جوایز انتخاب مردمی 2020، نامزدی کوتاه مدتشون را مسخره کرد ، مکس را به “سوء استفاده از جدایی شان برای نفوذ و شهرت ” متهم کرد.

مکس پس از مراسم در اینستاگرام نوشت: «در مراسم جوایز در مورد من صحبت نکنید. “با تشکر.”

دمی قبلاً گفته بود که  این شکست عشقی  یک سفر خودکاوی به سمت مسائل جنسی را برای او آغاز کرد که در نهایت باعث شد او ( ضمیر آنها)  به عنوان فرد غیر باینری ظاهر شود.

او گفت : این جدایی “احتمالاً بهترین اتفاقیه که برای من افتاده به دلیل آنچه که در درون من رخ داده است. وقتی از آن رابطه خداحافظی کردم، همچنین با هر چیزی که مرا از بهترین و خود اصیل بودنم باز می داشت خداحافظی کردم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا