سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله بازی و سرگرمی

اجازه ی نتفلیکس به کاربران خود برای استفاده از آیفون برای کنترل بازیها روی تلویزیون

طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ ، نتفلیکس اعلام کرده است که به کاربران خود به خاطر قابلیت استفاده از گوشی های موبایل آیفون برای این که بتوانند با آنها کنترل بازیها روی تلویزیون رو در دست بگیرند اجازه داده است.

این شرکت معتبر و غول فیلم و سریال سازی در جهان اخیرا اعلام کرده است که اجازه می دهد گیمرها بازیهای خود را از هر جایی که دوست داشته باشند می توانند اجرا کنند این یعنی این که کسانی از بازیهای آیفون استفاده می کنند می توانند برای بازی کردن از تلویزیون ها بهره ببرند.

طبق اطلاعاتی که  بلومبرگ منتشر کرده است  اپلیکیشن iOS ظاهرا دارای کدهایی می باشد که اعلام می دارد: «برای این که بتوانید یک بازی روی تلویزیون خود را مورد استفاده قرار بدهید و از آن استفاده کنید باید یک کنترلر داشته باشید . آیا می‌خواهید برای این کار  آیفون خود را مورد استفاده قرار دهید؟»

طبق اطلاعات به دست آمده  نتفلیکس روی یک سرویس ابری بازی هم در دست دارد  و باید ببینیم این سرویس چه موقعی به دست مخاطبان خواهد رسید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا