سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

شرک 5 در حال ساخت است

تولید انیمیشن شرک 5 با تمامی صداپیشگان سابقش تایید شد همچنین امکان دارد یک اسپین آف(یک انیمیشن مرتبط) با خر شرک ساخته شود.

کریس ملداندری، مدیرعامل استودیوی ایلومینیشن در مصاحبه با ورایتی گفت :  انیمیشن شرک 5  در دست تولید می باشد و همه‌ی دوبلرهای اصلی آن در شرک 5 حضور خواهند داشت البته مذاکرات با آنها ادامه دارد. به گفته ی کریس ملداندری همه صداپیشگان آماده ی بازگشت به فعالیت برای حضور در شرک 5 هستند.

این انیمیشن محبوب و پرطرفدار شاهد حضور نایاب از  کامرون دیاز، صداپیشه شخصیت شخصیت فیونا نیز به حساب میاد که تقریباً از سال ۲۰۱۴ اعلام بازنشتسگی کرد و فیلم جدیدی تاکنون بازی نکرده است. از سویی دیگر ادی مورفی که پیشتر از علاقه ی خود  به بازگشت برای نقش خر شرک گفته بود، یک بار دیگر صدا پیشه این شخصیت خواهد بود .ملداندری از احتمال ساخت یک اسپین‌آف براساس شخصیت خر شرک صحبت کرد و اعلام کرد که که این شخصیت بدون شک می‌تواند یه تک تنه فیلم رو به جلو هل بدهد!

این مسئله  که صحبت یک اسپین‌آف از شخصیت‌های شرک بشود برای بار اول نیست؛ گربه چکمه پوش در انیمیشن Puss in Boots با گویندگی آنتونیو باندراس  نخستین بار در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد که فروش بسیار خوب ۵۰۰ میلیون دلاری را به همراه داشت. در سال ۲۰۲۲ نیز انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish که دنباله ی انیمیشن گربه چکمه پوش بود، روی پرده  سینماها رفت که با استقبال تماشاگران و منتقدان مواجه شد و حتی نامزد دریافت جایزه اسکار در آن سال شد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا