سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آنهایی که سریال Veda Mektubu (نامه خداحافظی) را میبینند خوشحالند ولی کانال دی که رتبه ها رو میبینه ناراضیه!

7 قسمت از سریال Veda Mektubu (نامه خداحافظی) باقی مانده است. علاوه بر 3 نام باتجربه مانند نورگل یشیلچای، بننو ییلدیریملار و سلیم بایراکتار، رابیا سویتورک و امره کیویلجیم که از نام‌های جوان دوره گذشته هستند، نقش‌های اصلی را بر عهده دارند.

با وجود چنین نام‌های مطرح و قسمت‌های هیجان‌انگیز با داستانی قوی، نقطه‌ای که سریال به آن رسیده است چندان راضی کننده نیست.

سریال Veda Mektubu که از نظر داستان و سبک روایی بسیار موفق است و از اکسسوری تا لباس هایش جلوه بسیار چشمگیری را ارائه می دهد، متاسفانه نتوانسته همان موفقیت را در رتبه بندی نشان دهد.

مخاطبان علاقه بیشتری به سریال های تلویزیونی اقتباس شده از یک داستان واقعی نشان می دهند و Veda Mektubu چنین ساخته ای است. با این حال، به دلایلی، این سریال به اندازه کافی مخاطب قوی را جذب نکرد.

علاوه بر سه سریال تاثیرگذار مانند آلپارسلان، سیب ممنوعه و عمر، سریال Bir Küçük Gün Işığı (پرتوی کوچک افتاب) هم در رقابت های روز دوشنبه حضور دارد.

در قسمت هفتم سریال Veda Mektubu که در 10 آوریل پخش شد، رتبه ها در تمامی گروه های مخاطب کمتر از نسبت سه برابری بود. به عبارت دیگر، سریال با عملکرد ریتینگ بالایی که کانال دی انتظار دارد فاصله دارد.

حتی اگر مخاطب از داستان سریال Veda Mektubu راضی باشد، مشخصه که کانال D چندان از این عملکرد رتبه بندی راضی نخواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا