سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

بازیگران آخرین فیلم سینمایی کلینت استوود چه کسانی هستند؟

تنها بعد از یک ماه از خبر ساخت آخرین کار کلینت استوود،بازیگران این اثر هم معلوم شدند.

خلاصه داستان فیلم درام هیجانی Juror #2 (#2 عضو هیئت منصفه ):  راوی  داستان یکی از اعضای هیئت منصفه‌ی یک دادگاه است که در زمان محاکمه‌ی یک فرد به جرم قتل آگاه میشود که متهم بی‌گناه می باشد و خودش به دلیل رانندگی بی‌مهابا عامل قتل مقتول هست. بعد از رویارویی با این حقیقت تلخ، او تلاش می کند بدون اینکه خودش را جرم را به گردن بگیرد و به دسترس بیفتد، متهم را بی گناه را آزاد کند.

تا الان حضور تونی کولت بازیگر شناخته شده انگلیسی که ما او را با فیلم هایی چون اسب رویایی و … می شناسیم و همچنین نیکولاس هولت  که به واسطه ی بازی در فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده‌ی خشم، X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) شناخته می شود رسمی شده است.

ظاهرا برادران وارنر برای به دست آوردن حق انتشار این فیلم مشتاق هستند و مذاکرات عقد قرارداد با این کمپانی در حال انجام است.

کلینت استوود خالق آثاری فیلم‌های وسترن اسپاگتی همانند سه‌گانه‌ی دلار سرجو لئونه، آثار بسیار موفق و ماندگاری را همچون Unforgiven (نابخشوده) با بازی خودش و مورگان فریمن و Million Dollar Baby (محبوب میلیون دلاری) می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا