سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصاویر رسمی سریال Doom Patrol منتشر شد

سرویس استریم دی سی یونیورس به‌تازگی اولین تصاویر رسمی سریال دووم پاترول (Doom Patrol) را منتشر کرده که در آنها ما شاهد حضور شخصیت سایبورگ/ویکتور استون هم هستیم.

روز گذشته، آخرین قسمت از فصل اول سریال Titans (تایتانز) در سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی سی پخش شد. این سرویس استریم از قبل در حال برنامه ریزی برای دومین مجموعه لایو اکشنی خود بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم دی سی یونیورس با انتشار اولین تصاویر رسمیسریال Doom Patrol (دووم پاترول)، تاریخی هم برای آغاز پخش آن مشخص کرد. اولین قسمت از این اسپین آف سریال تایتانز قرار است در تاریخ ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) پخش شود. همچنین اعلام شده که فصل اول این مجموعه قرار است ۱۳ قسمت داشته باشد.

در میان این تصاویر، برای اولین بار شاهد حضور جویون وین در قالب شخصیت سایبورگ، دایان گررو در قالب شخصیت کریزی جین و تیموتی دالتون در قالب شخصیت دکتر نایلز کالدر یا همان چیف هستیم. ما در گذشته شخصیت نگاتیو من با بازی مت بومر، رباتمن با بازی برندن فریزر و همچنین الستی وومن با بازی اپریل بولبای را برای اولین بار در قسمت ۴ سریال تایتانز دیده بودیم؛ قسمتی که به اعتقاد اکثر افراد، قوی‌ترین قسمت این فصل بود. در این قسمت، پیش از اینکه دالتون برای نقش چیف انتخاب شود، برونو بیچیر نقش دکتر نایلز را ایفا کرده بود.

اولین تصاویر رسمی از اعضای گروه دووم پاترول:

هر کدام از اعضای گروه دووم پاترول از حوادث وحشتناکی که به آنها توانایی‌های ابرانسانی اعطا کرده، رنج برده‌اند؛ حوادثی که در ازای توانایی‌های ابرانسانی، ظاهری زشت و بدشکل به آنها داده است. اعضای این تیم که هر کدام سختی‌های زیادی را تحمل کردند و به نوعی زیر پا له شده بودند، توانستند از طریق چیف، هدف زندگی‌شان را پیدا کنند. چیف آنها را جمع‌آوری کرد تا بر روی عجیب‌ترین پدیده‌هایی که در هستی وجود دارند، تحقیق کند تا بتواند از زمین، در مقابل چیزی که پیدا می‌کردند، محافظت کند. بخشی از تیم اعضای پشتیبانی بودند و بخشی از آن ابرقهرمان. دووم پاترول گروهی از افراد عجیب و غریب و البته ابرقدرتی بود که برای دنیایی می‌جنگیدند که هیچ اهمیتی برای آنها قائل نمی‌شد و به نوعی آنها را نابود کرده بود. داستان سریال دووم پاترول، درست بعد از اتفاقات مجموعه‌ی تایتانز رخ می‌دهد. دووم پاترول این قهرمانان بی‌میل و ناامید را به جایگاهی می‌آورد که آنها اصلا تصور نمی‌کردند در آن جایگاه قرار بگیرند. آنها توسط سایبورگ به عملیات برده می‌شوند. سایبورگ با یک ماموریت که رد کردن آن بسیار سخت است، به سراغ آنها می‌رود اما پیش از آن، اخطاری هم به آنها می‌دهد که نادیده گرفتنش دشوار است؛ زندگی آنها دیگر هیچوقت مثل قبل نخواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا