سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سرهات کلیچ و سزین اکباش اوغللاری برای سریال جدیدشان تمجید شدند!

سرهات کلیچ  یکی از نام‌های تاثیرگذار در نقش‌های فرعی است و  در سریال تلویزیونی Tetikçinin Oğlu (پسر تیرانداز) که عصر سه‌شنبه از شبکه فاکس پخش می شود در نقش‌ اصلی حضور ندارد.

سرهات کلیچ  پیش از این در پروژه هایی که در آن شرکت داشت در نقش های شرور بازی کرده بود. کلیچ این نوع نقش های مقابل را ترجیح می دهد، زیرا کاری که چنین شخصیت هایی می توانند انجام دهند غیرقابل پیش بینی است.

سرهات کیلیچ گفت در سریال Tetikçinin Oğlu که در بدروم فیلمبرداری می شود، هم از همبازی هایش و هم از محیط اطرافش بسیار راضی است.

این بازیگر مشهور در بیانیه اش درباره عوامل سریال با بازی تیموچین اسن و شوکت چوروه گفت: از تیموچین اسن، شوکت چوروه، جنکو اوزاک،  شروع می‌کنم، آنها بازیگران بسیار خوبی هستند. ما با یک تیم بازیگری قوی و خوب کار می کنیم، چه در صحنه های اکشن و چه در صحنه های دراماتیک.»

این بازیگر سرشناس با ابراز خرسندی از فضای ایجاد شده برای سریال، لوکیشن ها و شرایط کاری را نیز مثبت بیان کرد.

سرهات کلیچ  گفت: “محیط بسیار زیباییه، هوا زیبا است، مکان ها زیبا هستند، تیم هم بسیار خوب است. خیلی خوب شروع شد.»

سزین آکباش اوغوللاری نقش شخصیت هوری را در داستان سریال بازی می کند. این بازیگر که در سریال   O Kız (آن دختر) بازی کرده بود، حالا دوباره با یک شخصیت زن کاملاً متفاوت در برابر هوادارانش ظاهر شد.

سزین آکباش اوغوللاری که بازی چشمگیری از خودش به نمایش گذاشت، با بیان این جمله که از سریال تلویزیونی Tetikçinin Oğlu خیلی راضی است، اظهار داشت: «همه کار خود را فوق العاده خوب انجام می دهند، بسیار حرفه ای هستند.  کار در بدروم هم خیلی لذت بخش است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا