سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

شخصیت جاه طلبی سریال Bir Küçük Gün Işığı را ترک کرد اما سایه اش هنوز هست

سریال  Bir Küçük Gün Işığı  که عصر دوشنبه از ATV ها پخش می شود، با کسب رتبه های خوب در رده همه افراد زنده مانده است. در حالی که سرای کایا و برک اوکتای در نقش های اصلی سریال هستند، با وجود پیش بینی ها مبنی بر اینکه می تواند در پایان فصل به فینال برسد، هنوز تصمیم ATV مشخص نیست.

سریال Bir Küçük Gün Işığı با همکاری موثر دو بازیگر موفق جریان داستانی خوبی را به نمایش گذاشته است. با نزدیک شدن به پایان فصل، موقعیت جدیدی به سریال اضافه می شود که همه را شگفت زده خواهد کرد.

اسرا درمانچی اوغلو که با شخصیت عمران کمک زیادی به سریال کرد، سریال را ترک کرد. ماجرای عمران که توسط پلیس بازداشت شده بود به پایان رسید و این بازیگر معروف مجبور شد با همبازی هایش خداحافظی کند که در صحنه فیلمبرداری با آنها خیلی خوب کنار آمد.

با این حال، سایه شخصیت عمران به عنوان یک موقعیت کاملاً جدید در سریال ظاهر می شود. شخصیت دیلا با بازی توگچه آچیک گوز تقریبا به سمت کپی شدن از مادرش پیش می رود.با این حال، همچنین مشخص است که بزرگترین ترس شخصیت دیلا در اولین تبلیغات سریال، شبیه شدن به مادرش عمران بود. به عبارت دیگر واقعیت دیگری از زندگی در سریال منعکس شد.

در قسمت های جدید سریال  Bir Küçük Gün Işığı خواهید دید که چگونه ترس یک زن جوان از شبیه شدن به مادرش سال ها بعد به یک کپی از او تبدیل می شود.

دیلا که رابطه کل خانواده اش را به هم زد و آنها را در شرایط سخت رها کرد، این بار با قدرت تنها حاکم خانه شروع به تبدیل شدن به فردی کاملاً متفاوت خواهد کرد.

در قسمت جدید این سریال که دوشنبه  اکران می شود، همه از اینکه شخصیت دیلا با لباس ها، کفش ها و اکسسوری هایش به کپی عمران تبدیل شده، شگفت زده خواهند شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا