سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیلی جیمز بعد از سریال پم و تامی نمی‌خواست دوباره کار کند

لیلی جیمز بازیگر “سیندرلا” در سریال پم و تامی  نقش پاملا اندرسون در مقابل سباستین استن در نقش تامی لی را بازی کرد که داستان افشای نوار جنسی بدنام این زوج سابق را روایت می کرد و لیلی اعتراف کرده که احساس می کند دیگر نمی خواهد نقش های بازیگران را ایفا کند. پس از پایان فیلمبرداری، او بسیار خسته بود.

او به هالیوود ریپورتر گفت: خیلی خسته هستم و دیگر نمی خواهم کار کنم. اما خوشبختانه این خیلی طول نکشید. بنابراین همه اینها  تجربه بود.
لیلی فاش کرد که بخشی از خستگی او ناشی از گذراندن چهار ساعت  هر روز روی صندلی گریم  و تبدیل شدن به اندرسون قبل از شروع فیلمبرداری است.

او گفت: خیلی دوست داشتم تعداد روزهایی را که برای گریم گذراندم حساب کنم. احتمالاً نیمی از سال بود… من واقعاً تیم آرایش و موی شگفت انگیزی داشتم. راستش را بخواهید، مثل یک آرایش طولانی بود. بدون مدیتیشن تقریباً نمی‌توانستم انجامش دهم. بنابراین، به طرز عجیبی، با آن خوب بودم. «تقریباً از هر مصاحبه‌ای که پاملا اندرسون تا به حال انجام داده یک حلقه ویدیویی داشتم، و بنابراین همه آنها را از صمیم قلب یاد گرفتم.  من همچنین به موسیقی دهه 90 گوش می‌دادم تا خودم را به این نقطه برسانم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا