سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

رتبه بندی در سریال ÇÖP ADAM خیلی خوب نیست، اما انگین آلتان دوزیاتان و الچین سانگو بسیار خوش شانس هستند

انگین آلتان دوزیاتان را در نقش تام و الچین سانگو در نقش پری را در سریال Çöp Adam تماشا می‌کنیم که چهارشنبه‌ها عصر با مخاطبان در استار تی‌وی ملاقات می‌کند. رتبه های سریالی که تاکنون در 19 قسمت با مخاطبان روبرو شده است، کمی کمتر از میانگین است. حتی اگر رتبه های خیلی خوبی هم وجود نداشته باشد، رتبه هایی به دست می آید که می تواند فعلا سریال را زنده نگه دارد.

برای بازیگران اصلی، الچین سانگو و انگین آلتان دوزیاتان، موقعیت شخصیت های داستان سریال شانس بزرگی از نظر بازیگری است. Çöp Adam اثری فراتر از آن چیزی است که می توان آن را کلاسیک سریال های تلویزیونی توصیف کرد. به این ترتیب می توان جنبه های مختلف بازیگران را در پخش آن منعکس کرد و نظرات متفاوتی از مخاطب دریافت کرد.

به همین دلیله که سریال Çöp Adam یک نمونه ارزشمند است و دو بازیگر اصلی این فرصت را دارند تا احساسات مختلف را آشکار کنند، مهارت های خود را تازه کنند و مخاطب را از طریق داستانی بسیار متفاوت تحت تاثیر قرار دهند.

با اشاره به اینکه سریال با هیجان در حال پیشرفته، بینندگان نظرات زیادی در مورد صحنه های روانی در شبکه های اجتماعی می دهند. به ویژه مخاطبانی که آرزوی افزایش صحنه ها با تیلبه ساران را داشتند، اشاره می کنند که این صحنه ها روی آنها تاثیر زیادی می گذارد.

بینندگان همچنین بیان می‌کنند که این سریال بیش از بسیاری از پروژه‌های مختلف روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد و انتظار دارند با حضور تیلب ساران در داستان، صحنه‌های روان‌پزشکی بیشتر شود.

با توجه به تغییرات شخصیت‌های پری و تامر در این روند، سریال Çöp Adam به فرصتی بی‌نظیر برای مخاطبانی تبدیل می‌شود که می‌خواهند چنین جزئیات روان‌شناختی را تماشا کنند.

بازتاب شخصیتی و روانی پری و تامر هر دو در سریال Çöp Adam که حتی برای بسیاری از افرادی که می گویند تمایلی به تماشای سریال ندارند، ضروری شده، مهمترین دلایل تماشای سریال بوده است.

البته ارزش سریال Çöp Adam در نگاه مخاطبان بیشتر می شود چرا که هر دو بازیگر اصلی توانایی انتقال روحیه شخصیت ها به مخاطب را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا