سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

تمام نگاه مهدی طارمی به آقای گلی/ نیم نگاه کمک به قهرمانی پورتو

امشب از ساعت 23:34 به وقت تهران زمان مهمی برای هواداران فوتبالیست های لژیونر ایرانی است چرا که مهدی طارمی می خواهد اختلاف یک گله خودش را با گونسالو راموس و ژائو ماریو که هر دو 17 گل زده اند از بین برده و حتی از آنها جلو بزند و گامی محکمی برای آقای گلی بردارد.

امشب این تیم به مصاف آروکا خواهد رفت که مهدی طارمی می تواند با زدن یک گل به آنها رسیده و در صورت درخشش بیشتر از این دو پرتغالی تاثیر گذار بنفیکا در راه قهرمانیش جلو بزند.

دو بازیکنی که چند بازی است که عملکرد ضعیفی ذر گلزنی داشتند و به قول معروف چشمه ی گلزنی آنها خشکیده است و بزرگترین فرصت را به مهدی طارمی تقدیم کرده اند.

مهدی طارمی آقای گل شدن را جدی خواهد گرفت چرا که زمانی که ریوآوه بود تا یک قدمی آن با زدن 18 گل مشترک با وینیسیوس( بازیکن وقت بنفیکا و حال حاضر فولام انگلیس ) قرار گرفت و به خاطر بازی کمتر رقیبش آقای گلی را از دست داد.

فصل قبل هم با وجود درخشش داروین نوننیز اروگوئه ای بازیکن پیشین بنفیکا و حال حاضر لیورپول با 6 گل کمتر از او شکست خورد ؛ حالا فرصت دارد آمار 4 گل زده خودش مقابل تیم آروکا را بهبود بخشیده و هم خودش را به آقای گلی برساند و هم فاصله ی تیمش با براگا برای کسب دومین سهمیه لیگ قهرمانان رو افزایش داده و قطعی کند چرا که فرصت و شانسی دیگر برای قهرمانی برابر رقیبی مانند بنفیکا ندارند.

اگر او آقای گل شود بعد سالها بازیکنی از پورتو را صاحب این عنوان خواهد کرد، آخرین بازیکن پورتو که به این موفقیت رسید جکسون مارتیز ستاره کلمبیایی فصل 2014-15 بود که با زدن 21 گل و یک گل بیشتر از جوناس بازیکن بنفیکا آخرین آقای گل پورتو تا الان شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا