سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

کنعان ایمیرزالی اوغلو «Kenan İmirzalıoğlu»؛ پدرم به تحصیل من اهمیت زیادی می داد

کنعان ایمیرزالی اوغلو که زندگی خوشبختی با سینم کوبال دارد، مهمان برنامه همدلی بود. کنعان ایمیرزالی اوغلو خاطرات دوران کودکی خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

کنعان ایمیرزالی اوغلو که از اکتبر 2019 در مسابقه پدیده «چه کسی می خواهد میلیونر شود» حضور دارد، مهمان برنامه “همدلی” بود. جزییاتی از زندگی پدر 48 ساله دو فرزند که با این سوال شروع شد؟ «می دانم که به پدرت خیلی علاقه داری، رابطه ات با پدرت چگونه بود؟» ایمیرزالی اوغلو در پاسخ گفت:

من با پدرم رابطه خوبی دارم. حداقل در دبستان نمرات خوبی داشتم، پدرم به مطالعه اهمیت زیادی می داد. او می‌گفت، اوه پسرم، تو در این دهکده نمی مانی… شما می خوانید و زندگی خود را می سازید. او گفت به زمین اینجا اعتماد نکنید.

کنعان ایمیرزالی اوغلو که با بازی در سریال‌های «Deli Yürek Ezel» و «Karadayı» به خاطر سپرده می‌شود، درباره دوران تحصیل خود به حالت (طنز گونه) از جملات زیر استفاده کرد:

 در واقع کارگاه خیلی خوبی در این زمینه گرفتم، این شانه ها را آنجا توسعه دادم. پدرم تمام قوانین دقیق کشاورزی را به من گفت. وقتی دبیرستان بودم، دوستانم می‌گفتند، اگر من برنده METU شوم، پدرم این ماشین را برای من می‌خرد، اگر ITU برنده شوم، پدرم برای من موتور می‌خرد. من هم می‌گفتم: «اگر جایی نتوانم برنده شوم، پدرم برایم تراکتور جدید می‌خرد»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا