سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان برای لباس هالووین خود ، از کارول باسکین معروف به Tiger King الهام گرفت.

هالووین رسیده و  همراه با آن ، موجی از مردم با لباسهای مختلف به شبکه های اجتماعی می آیند.  کاربران عمومی شبکه های اجتماعی تنها کسانی نیستند که لباس و شکل و شمایل هالووینی خودشان را به اشتراک می گذارند ، سلبریتی ها نیز از  این سرگرمی لذت می برند. کیم کارداشیان امسال انتخاب کرد که تایگر کینگ کارول باسکین باشد. نتیجه چیزی است که ممکن است مغز شما را درگیر کند.

کیم کارداشیان به تازگی یک عکس جدیدی از هالووین با لباس ملکه ببر کارول باسکین منتشر کرده است. در این تصویر ، دوست قدیمی جاناتان چبان ، که نقش جو اگزوتیک را دارد و چهار بچه اش که لباس توله ببرها را پوشیدند هم حضور دارند. 

 قرار است به زودی کیم کارداشیان  توسط کسانی که می خواهند کارول باسکین را به تصویر بکشند دنبال شوند ، اگرچه این افراد در فیلم یا تلویزیون نقش او را بازی خواهند کرد. کیت مک کینون مورد علاقه طرفداران SNL قرار است نقش کارول باسکین را در سریال Tiger King NBC بازی کند ، که صادقانه به نظر می رسد بازیگری عالی است. در همین حال ، Baskin همچنین قرار است در یک اقتباس اکران بزرگ به تصویر کشیده شود ، ظاهرا تهیه کنندگان به Tara Reid ، یکی دیگر از گزینه های انتخاب بازیگران خوب نگاه می کنند. حالا برای من سواله که کیم کارداشیان چگونه می تواند در یک پروژه تلویزیونی یا سینمایی  این شخصیت را بازی کند.

ستاره ریلتی شو چهلمین سالگرد تولدش  را پشت سر گذاشت و عکسی از خودش را با بیکینی منتشر کرد و در آن اظهار داشت “این 40 است!” انتظار کمتری از ستاره خواهیم داشت که خیلی زود با برنامه تلویزیونی طولانی مدت ریلتی شو خداحافظی کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا