سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

بازیگر ترکی «شیما سوباشی» در زلزله ژاپن گرفتار شد!

شیما سوباشی که به همراه همسرش، محمد السالوسی (میدو) به ژاپن رفته بود، در حساب کاربری خود اعلام کرد که در زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر گرفتار شده است.

شیما سوباشی که در سال 2018 از شخصیت مشهور تلویزیونی Acun Ilıcalı (آجون ایلیجالی – مجری مسابقه اوسس ترکیه)  طلاق گرفت، سرانجام با میلیاردر مصری محمد السالوسی که حدود سه سال است عاشق او بود، ازدواج کرد.

سوباشی که مدت هاست تدارکات عروسی را انجام می دهد و با افتتاح عضویت پولی در اینستاگرامش تمام جزئیات روند عروسی را با فالوورهایش به اشتراک می گذارد، سر سفره عقد در استانبول نشست. اولین کار شیما سوباشی که بعد از عروسی دست به کار شد، تغییر نام خانوادگی بود.

شیما سوباشی با معشوقه میلیاردر مصری خود محمد السالوسی در یک عروسی افسانه ای در مراکش ازدواج کرد. طنین عروسی شیما سوباشی و محمد السالوسی همچنان ادامه دارد. سوباشی و میدو که سه روز متوالی عروسی داشتند، ژاپن را برای ماه عسل ترجیح دادند. این زوج در حال لذت بردن از تعطیلات امروز در زلزله گرفتار شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا