سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونمجله سریال و تلویزیون

سریال Orville: فصل سه؛ ست مک فارلین سریال Hulu را اپدیت می کند.

علی رغم تأخیرها ، The Orville برای سومین فصل به Hulu می آید و سازنده سریال Seth McFarlane به طرفداران مجموعه علمی-تخیلی کمدی اطلاعات جدیدی داده است. 

پخش فصل دوم در آوریل 2019 از شبکه FOX به پایان رسید و در جولای 2019 اعلام شد که این سریال برای سومین فصل خود به هولو منتقل می شود. 

انتظار می رفت که فصل سوم در اواخر سال 2020 در Hulu اکران شود اما به دلیل تعطیلی تولید در ماه مارس به علت کرونا ، این اتفاق نخواهد افتاد.

مک فارلین در مورد این تأخیرات صحبت کرد و گفت ، “تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما در حال کار بر روی آن هستیم. ما سخت روی آن کار می کنیم، درست مثل بقیه تحت تأثیر این شرایط [توقف تولید ] قرار گرفتیم اما ما در حال کار بر روی آن هستیم. 

او خاطرنشان کرد : “در اینترنت حدس و گمان های زیادی شده است. ‘آیا سریال دوباره برمی گردد؟’ این سریال هنوز برای من و بازیگران و سایر افراد یک اولویت بزرگ است. ما یک فصل برای پایان دادن این سریال داریم و قصد داریم آن را به پایان برسانیم. در حال حاضر روی تدارکات متمرکز هستیم  که ما چگونه در این شرایط این کار را انجام دهیم و همه را ایمن نگه  داریم.

برای گریم بازیگران نیاز به تماس نزدیک است، خیلی از عوامل پشت صحنه را داریم و … این یک کار بزرگ است. بنابراین ،ما می خواهیم مطمئن شویم که این کار را درست انجام بدیم تا همه ایمن بمانند. و هنگامی که پروتکل های بهداشتی برقرار شد ، ما دوباره شروع به کار خواهیم کرد و شما اورویل را خواهید دید. “

مک فارلین تأیید کرد که بیشتر فیلم نامه های فصل سه قبلاً نوشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا