سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جسیکا آلبا با افتخار دختر 15 ساله اش را به مسابقات اوپن فرانسه می آورد

جسیکا آلبا، دختر 15 ساله اش آنر، را روز شنبه 10 ژوئن به مسابقات اوپن فرانسه در پاریس آورد. آنها با جن کروگ روزنبرگ، که با آلبا به عنوان معاون ارتباطات بازاریابی در شرکت هانست کار می کند، و یک دوست دیگر شرکت کردند.

سویتک برای سومین بار در چهار سال گذشته قهرمان مسابقات اوپن فرانسه شد.

روز دختر تنها چند روز پس از جشن تولد 15 سالگی دختر بزرگش بود. ستاره Fantastic Four در چهارشنبه 7 ژوئن از طریق اینستاگرام منتشر کرد: 15 سال پیش، دخترم آنر ماری وارن من را مامان کرد. لحظه ای که تو را دیدم،  عمیق ترین عشق را احساس کردم.

او اضافه کرد: “15 سال بعد، من بهت افتخار می کنم که تو آنورسیتای من شده ای، تو همه چیز و بیشتر از آن دختر بچه منی 💞💫 مهربان، ، مراقب، باهوش، جسور، مستقل، احساساتی، خلاق، عاقل، … همه چیز. ممنونم که دختری فوق‌العاده دوست داشتنی هستی و بهترین خواهر بزرگ هیون و هیز هستی، تو به من خیلی چیزها یاد دادی فرشته من، تو بهترین ترکیب هستی از لطافت و قوی بودن 🥹 به واقعی ترین خودت ادامه بده و همیشه حاضر و دوست داشتنی باش 💗.”

آلبا آنر و همچنین دختر دیگرش هیون 11 ساله و پسرش هیز 5 ساله را با همسرش کش وارن دارد. تهیه کننده فیلم و بنیانگذار Honest Beauty در می 2008 ازدواج کردند و اخیراً پانزدهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا