سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

گال گدوت درباره نقشش زن شگفت‌انگیز به روز رسانی ارائه می دهد

گال گدوت به بازگشتش به عنوان  زن شگفت انگیز اشاره می کند!

این بازیگر 38 ساله در طول حضورش در جشنواره هواداران Tudum نتفلیکس در روز شنبه (17 ژوئن) فاش کرد که آیا به بازی در نقش ابرقهرمان نمادین دی سی فکر می کند یا خیر.

او به ای تی گفت : همه چیز در پشت صحنه کار می شود و به محض رسیدن لحظه مناسب، شما از آن مطلع خواهید شد.

گال در ابتدا قرار بود نقش خود را  به عنوان دایانا پرینس در قسمت سوم فیلم Wonder Woman بازی کند، اما زمانی که پیتر سافران و جیمز گان دنیای دی سی را به دست گرفتند، این فیلم لغو شد.

در یک مصاحبه جداگانه، گال در مورد حرفه اش صحبت کرد و به اشتراک گذاشت که برای کشف داستان های جدید احساس “قدرت” می کند.

او به توتال فیلم گفت: «برای من، شروع و ساخت داستان‌هایی که به آن علاقه دارم، چیز باورنکردنی است. این واقعیت که مجبور نیستم در خانه آرام بنشینم و فقط منتظر پیشنهاد بعدی باشم چیزی است که به من احساس قدرت می دهد. از انجام آن لذت می برم، این مرا زنده نگه می دارد.»

او ادامه داد: «من نه تنها پروژه‌های خودم را انجام می‌دهم، بلکه همچنان به‌عنوان بازیگر اجاره‌ای کار می‌کنم. اما این واقعیت که می‌توانم ادامه دهم و داستان‌هایی را بگویم که به آنها علاقه دارم – از ایده‌هایی که به ذهنم خطور می کند یا از ایده‌هایی که از طرف افرادی که می‌خواهند با ما شریک شوند برایم جذابه این یک چیز باورنکردنی است.

دی سی اخیراً سرنوشت چندین ستاره دیگر از دنیای سینمایی دی سی از جمله ازرا میلر، بن افلک، رابرت پتینسون و غیره را فاش کرده است. در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
More about this source textSource text required for additional translation information
Send feedback
Side panels

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا