سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

کرم بورسین این بار با یک سریال کاملاً متفاوت طرفدارانش را مسحور خواهد کرد

طرفدارانی که دوست دارند کرم بورسین را روی پرده ببینند، با هیجان زیادی منتظر سریال Ya Çok Seversen (اگر خیلی دوست داری) هستند که از شامگاه 6 جولای از کانال D آغاز می شود.

از آنجایی که سریال داستانی مفرح و پر از عشق است، بینندگان پر انرژی تابستانی را به خود جذب می کند. بورسین از زمان سریالش یعنی Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن) هیچ کاری برای تلویزیون انجام نداده و به همین دلیل دو فصل بی صبرانه منتظر پروژه جدید او بودند.

این بازیگر که نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از ترکیه طرفداران زیادی دارد، با یک سریال دوباره میلیون ها نفر را به هیجان خواهد آورد.

با انتشار تریلرهای جذاب سریال جاه طلبانه Kanal D Ya Çok Seversen، هیجان تماشاگران به طور تصاعدی افزایش می یابد.

داستان شخصیت آتش با بازی کرم بورسین و شخصیت لیلا با بازی هافسانور سانجاک توتان ، از قبل کنجکاوی زیادی را در سریال برمی انگیزد که با اولین ارائه اش هم توجه ها را به خود جلب کرد.

در تبلیغات جدید منتشر شده، ایلتر که در سراسر جهان به دنبال آتش است، سرانجام او را پیدا می کند و سعی می کند او را متقاعد کند که به استانبول بازگردد.

لیلا که برای تامین هزینه های بیمارستان فردی که اصلا خانواده اش را نمی شناسد و تنها امید پیدا کردن آنهاست، با کلاهبرداری پول به دست می آورد، به طور اتفاقی با آتش آشنا می شود.

صحبت های این دو که اتفاقات جالبی برای آشنایی با یکدیگر داشتند، سرنخ هایی از روند ماجرا به دست می دهد.

سریال Ya Çok Seversen در کانال D در روز پنجشنبه 6 جولای پخش خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا