سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

گرتا گرویگ کارگردان باربی قصد دارد دو فیلم نارنیا را برای نتفلیکس کارگردانی کند

گرتا گرویگ کارگردان فیلم جدید باربی برای کارگردانی اقتباس بلند آینده نتفلیکس از سرگذشت نارنیا اثر سی اس. لوئیس قرارداد امضا کرده است. طبق گزارش جدیدی از نیویورکر, قرارداد آتی گرویگ با نتفلیکس شامل قرارداد با نتفلیکس برای نوشتن و کارگردانی حداقل دو  فیلم بر اساس این مجموعه فانتزی است.

نتفلیکس مجوز ساخت سریال کلاسیک کودکان را در سال 2018 دریافت کرد. تد ساراندوس مدیر عامل نتفلیکس در آن زمان گفت:  خانواده‌ها عاشق شخصیت‌هایی مانند اصلان و کل دنیای نارنیا شده‌اند، و ما خوشحالیم که سال‌های آینده مهمان خانه آنها خواهیم بود. با این حال، تاکنون نه نتفلیکس و نه گرویگ به طور رسمی نقش این کارگردان را در این فیلم ها تایید نکرده اند.

فیلم باربی در تاریخ 21 ژوئیه در سینماها نمایش داده می شود. علاوه بر مارگو رابی و رایان گاسلینگ که به ترتیب باربی و کن را به تصویر می کشند، بازیگران پر ستاره شامل آمریکا فررا در نقش گلوریا، ویل فرل در نقش مدیرعامل متل و هلن میرن به عنوان راوی حضور دارند.

گرویگ که برای فیلم «لیدی برد» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده بود، همچنین کارگردانی اقتباس تحسین شده «زنان کوچک» در سال 2019 را برعهده داشت که در آن سائورس رونان، اما واتسون، فلورانس پیو، لورا درن و مریل استریپ در آن نقش آفرینی کردند. گرویگ برای هر دو فیلم نامزد جایزه اسکار برای فیلمنامه نویسی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا