سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال گلجمال یکی از سریال هایی است که باعث می شود آرزو کنید ای کاش فینال نبود

طرفداران این سریال که خواهان ادامه سریال گلجمال بودند، از انتشار خبر  فیلمبرداری آخرین قسمت سریال که هفته گذشته در شبکه های اجتماعی پخش شده بود، خیلی ناراحت شدند. سریال گلجمال با پخش نشدن چند هفته‌ای وقفه‌های طولانی داشت و وفاداری مخاطبان به شدت تحت تأثیر این وضعیت قرار گرفت.

دوازدهمین قسمت جدید سریال گلجمال پنجشنبه 15 تیرماه با مخاطبان دیدار می کند. انتظار می‌رود قسمت پایانی این مجموعه در شب 13 جولای پخش شود.

ترکیب ملیس سزن و مورات اونالمیش و رفتن گلجمال به سمت فینال بسیاری از طرفداران آن را ناراحت کرده است. چون از نظر داستان سریال و بازی بازیگران این سریال باید در فصل دوم ادامه پیدا کند.

فاکس تی وی می خواهد سریال  به فینال راه پیدا کند، زیرا رتبه بندی کمتر از حد انتظار بود. در واقع این که مسئولان کانال به پروژه گلجمال وقت اضافه دادند و سعی کردند کمی از واکنش مخاطبان بکاهند را می توان نشان از حساسیت آنها دانست.

همچنین این سریال مورد استقبال طرفداران سریال های ترکی خارج از ترکیه قرار گرفته و  تعامل قوی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد که تا قسمت سیزدهم ادامه پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا