سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

پروژه سریال گلجمال زخمی در قلب بسیاری از بینندگان خواهد گذاشت

سریال گلجمال که به عنوان سریال شکست خورده در رتبه بندی شناخته می شود، در قالب یک پروژه 13 قسمتی به یکی از تولیدات تاسف بار تاریخ سریال های ترکی تبدیل شد.

به خصوص طرفداران مورات اونالمیش  دیدگاه بسیار متفاوتی نسبت به سریال گلجمال داشتند که باعث شد این بازیگر مشهور پس از سریال تأثیرگذاری مانند Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری چوکوروا) به صفحه تلویزیون بازگردد.

گلجمال  به پروژه ای تبدیل شد که در آن اونالمیش استعدادهایش را به نمایش گذاشت و از همان ابتدا طرفداران را مسحور خود کرد، همچنین برای ملیس سزن، بازیگر نقش اول، درام خوبی بود.

ملیس سزن اگرچه در ابتدا مورد انتقاد قرار گرفت، بعدا مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و شخصیت جدیدی به حرفه اش اضافه کرد.

کسانی که داستان سریال گلجمال را دوست دارند هنوز از اینکه یک پروژه 13 قسمتی است شگفت زده می شوند. مدت هاست که کمپین هایی در شبکه های اجتماعی راه افتاده  تا سریال فینالی نشود، اما شبکه فاکس تی وی  به دلیل رتبه پایین تصمیم گرفته است که این پروژه را ادامه ندهد.

سریال گلجمال هم در تاریخ سریال های ترکی با بدشانسی به یادگار خواهد ماند، اما به عنوان پروژه ای که خاطرات خوشی را در ذهن مخاطب به جا می گذارد به پایان راه رسیده است.

این سریال که 13 قسمت پخش شد، علیرغم رتبه پایین، مورد توجه مخاطبان خارجی قرار گرفت. برای طرفداران سریال های تلویزیونی داخلی و خارجی در شبکه های اجتماعی، پروژه گلجمال به نظر می رسد زخمی در قلب ها باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا