سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

کرم بورسین و هافسانور سانجاک‌توتان انرژی خود را حفظ کردند سریال اگه دوست داشته باشی در خاطره ها می ماند

سریال «اگه تو دوست داشته باشی» با بازی کرم بورسین و هافسانور سانجاک توان با سومین قسمتش  به پربیننده ترین سریال تلویزیونی در رده AB در رتبه بندی تبدیل شد.

سریال جدید Ay Yapım به نام Ya Çok Seversen ( اگه تو دوست داشته باشی ) که در ترکیه و جهان تاثیرگذار بود، با پخش سومین قسمت از شب گذشته توجه ها را به خودش جلب کرد. اپیزودی که آتش و لیلا به هم نزدیکتر شدند تبدیل به پربیننده ترین سریال تلویزیونی AB در رتبه بندی شد.

آتش که لیلا را مسئول ناپدید شدن بریت می‌دانست، از او می‌خواست خانه را ترک کند.

آتش که مجبور بود از بچه ها مراقبت کند،  صحبت های آیدوس و ایلگاز را شنید و متوجه شد که لیلا در ناپدید شدن بریت مقصر نیست. آتش در تلاش برای پیدا کردن لیلا، با لیلا که قصد داشت به سمت ازمیر حرکت کند، برخورد کرد و از او خواست به خانه بازگردد.

زمانی که آتش یک شب دچار حمله پانیک شد، لیلا به او کمک کرد تا آرام شود و آن دو به هم نزدیکتر شدند.

بازیگرانی که با لباس های مخصوصشان روی صحنه بودند توجه ها را به خود جلب کردند، در شبکه های اجتماعی در مورد آنها صحبت های زیادی شد. صحنه های عاشقانه ای که در آن کرم بورسین  و هافسانور سانجاک‌توتان رقصیدند، اهمیت این قسمت را مشخص کرد.

«Ya Çok Seversen» با اپیزود جدیدش عصر پنجشنبه از کانال دی پخش می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا