سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

انتظارات برای فصل دوم پرطرفدارترین سریال ترکی نتفلیکس درخت زیتون زیاد است

در میان تولیدات ترکیه ای که از نتفلیکس پخش می شود، موفقیت سریال Zeytin Ağacı (درخت زیتون ) به تصویری از غرور تبدیل شده است.
این سریال که 100 میلیون ساعت تماشا شده و در خارج از ترکیه با نام دیگری شناخته می شود، توانسته میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار دهد.
باید گفت که دلیل اصلی موفقیت سریال علاقه به مفهوم «صورت فلکی خانواده» است. وضعیت همسویی خانواده را که می توان آن را انعکاس اتفاقات دردناک گذشته در خانواده بر شخصیت فرد در سال های بعد تعریف کرد.


داستان جالب سریال درخت زیتون آن را به یکی از خاص ترین پروژه های نتفلیکس تبدیل کرد. این تیم در استانبول گرد هم آمدند و فیلمبرداری فصل دوم سریال را که توسط فیلمنامه نویس ارزشمندی چون نوران اورن شیت نوشته شده بود، آغاز کردند.

در فصل دوم سریال درخت زیتون  به کارگردانی Burcu Alptekin ادامه داستانی که عمیقا مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد در حال تصویربرداری است.
همچنین نام های جدیدی برای فصل دوم سریال درخت زیتون  که در سرتاسر جهان بی صبرانه منتظر آن هستند، حضور دارند. لازم به ذکر است که بازیگران مطرحی مانند طوبی بویوکوستون و بونجوک یلماز این پروژه را ادامه می دهند.
مشخص شد که آیتاچ شاشماز با شخصیتی به نام دیار در این تیم حضور داشت و نیلوفر آچیکالین، بازیگر نقش گارا آنا در آخرین سریال تلویزیونی کلجمال نیز در این پروژه حضور دارد. نیلوفر آچیکالین، که ما او را به عنوان لمان، مادر شخصیت لیلا تماشا خواهیم کرد، ارزش زیادی به پروژه داد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا