سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

چه زمانی فصل دوم پرندگان آتش آغاز می شود؟ در فینال فصل چه اتفاقی افتاد؟

پاسخ اینگونه سوالات را می توانید در این پست خبری ما مشاهده کنید.

سریال پرندگان آتش که جمعه هر هفته ساعت 20:00 از شبکه ATV پخش می شود، چندین هفته پیش به پایان رسید.

کارا در حالی که از تمام اتفاقات گذشته واشتباهات کوکسوزها(بی ریشه ها:علی،زیپکین،جانو و…) باخبر است می آید و درست زمانی که همه چیز داشت رو به راه میشد ؛همه چیز دوباره بهم می ریزد، کارا با خشمی که در تمام این سال ها منتظر انتقام بوده، زندگی پرندگان آتش را زیر و رو می کند. امروز همه تاوان انتخابی را که سالها پیش انجام داده اند خواهند پرداخت! گل عایشه که در لباس عروسی سفیدش همانند پری است وغافل از اینکه کارا مانند کابوس تیره ای بر آتش پرندگان فرود خواهد آمد؛ دست در دست مردی که دوستش دارد، چشم در چشم مهمانان به سمت میز عقد قدم برمیدارد و درست زمانی که نوبت بارباروس است تا بله عقد را بگوید؛بارباروس میفهمد که چاتال پدرش است و جشن را ترک میکند…بارباروس زمانی را به خاطر میاورد که به چاتال گفته بود : “اگر تو جای پدرم بودی، اول به سر خودم و بعد به سر تو شلیک می کردم.” بارباروس در شادترین روز زندگی‌اش، درست زمانی که داشت با گل عایشه‌ ازدواج میکرد، متوجه می‌شود که چاتال پدرش است و خون مردی که از او متنفر بود در رگهایش جاری است. بارباروس از این رازی که به آن پی برده ویران شده است، چگونه با این واقعیت وحشتناک کنار خواهد آمد؟ فصل بعد خواهیم دید.

چه زمانی فصل دوم سریال پرندگان آتش آغاز می شود؟

انتظار می رود فصل جدید این سریال از ماه سپتامبر آغاز شود. هنوز هیچ بیانیه رسمی در مورد اتفاقات فصل جدید این سریال اعلام نشده است، اما بی صبرانه منتظر ادامه اتفاقات هیجان انگیز در پایان فصل هستیم. فیلمبراری از روزهای آینده آغاز و احتمالا فصل دوم از هفته سوم شهریور روی آنتن رود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا