سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پاریس هیلتون ،کارتر را در نوشته ای به مناسبت سالگرد رابطه شان ، ” نیمه گمشده من” خطاب کرد!

پاریس هیلتون  عشق واقعی  را در کارآفرین  Carter Reum پیدا کرده است. این دو اولین حضور عمومی خود را در مهمانی InStyle و برادران وارنر بعد از گلدن گلوب 2020 در ژانویه انجام دادند. 

از آن زمان به بعد ، این زوج ثابت قدم هستند و حداقل طبق پستهای اینستاگرام پاریس ، لیلی و مجنون هستند. 

پاریس در کپشنی به مناسبت  سالگرد رابطه شان نوشت:  “سالگردمان مبارک عشق من! من احساس می کنم خوش شانس ترین دختر جهان هستم ، زیرا تو را دارم. تو قلبم را از راههایی که برایم وجود نداشت باز کردی” “تو فوق العاده ترین آدمی هستی که من تاکنون دیده ام. تو زندگی مرا از بسیاری جهات دگرگون کردی. من هرگز فکر نمی کردم به این اندازه عشق به کسی وجود داشته باشد.”

او ادامه داد ، “من هرگز اولین بوسه مان را فراموش نخواهم کرد. وقتی با هم هستیم احساس می کنم در دنیای خودمان هستیم و همه چیز در اطراف ما ناپدید می شود و فقط من و تو هستیم. تو همه چیزهایی هستی که در مورد آن آرزو کرده ام و به من نشان دادی که عشق واقعی چیست ،  تو آن قطعه گمشده پازل بودی.”

پاریس اضافه کرد: “از اینکه قلب من را با عشق زیاد پر کردی متشکرم. ما یکدیگر را کامل می کنیم. ما یکی هستیم. ما کاملا با هم مطابقت داریم.” تو هم  دوست پسر و هم بهترین دوست من هستی و من حتی نمی توانم بگویم که چقدر از تو ممنونم. من تو را خیلی دوست دارم و برای آینده مشترکمان بسیار هیجان زده هستم!”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا