سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طلعت بولوت که در سریال محکوم مورد انتقاد قرار گرفته بود به روزهای اوجش در سیب ممنوعه برمی گردد!

طلعت بولوت بازیگر چیره دستی از جمله نام هایی بود که در فصل چهارم با سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) خداحافظی کرد. اگرچه خروج طلعت بولوت از داستان طرفداران را غمگین کرد، اما رتبه بندی سریال در دوره بعد بسیار خوب بود.

از سوی دیگر طلعت بولوت با وجود اینکه نامش مدت ها در پروژه ها مطرح می شد به اکران بازنگشت. او که به عنوان بازیگر مهمان در سریال محکوم حضور داشت هم با اعتراض بسیاری از بینندگان مواجه شد. شخصیت سینور با بازی این بازیگر مورد پسند قرار نگرفت و انتقادهایی هم مطرح شد که شخصیتش به داستان لطمه زد. محکوم برای طلعت بولوت نیز یک پروژه کوتاه مدت بود‌.

هواداران مشتاقانه منتظرند تا طلعت بولوت در فصل جدید دوباره روی صفحه تلویزیون ظاهر شود.

این بازیگر مشهور  در گروه بازیگران سریال توزاک (تله) حضور خواهد داشت و از سپتامبر  در tv8 با مخاطبان دیدار خواهد کرد. بازیگری که در سریال ایلم کنپولات با شخصیت اصلان تماشا می کنید، به روزهای یاساک الما بازخواهد گشت.

طلعت بولوت دوباره در شخصیت یک تاجر و به عنوان شخصیتی قوی روی پرده ظاهر می شود و طرفداران سریال یاساک الما شخصیت هالیت و اصلان را با هم مقایسه می کنند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا