سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کانیه وست کیم کارداشیان را به دزدیدن دخترش شیکاگو متهم کرد

کانیه وست با انتشار بیانیه‌ای توهین‌آمیز در روز جمعه در اینستاگرام، به ادعای کیم کارداشیان مبنی بر اینکه او «سرپرست  اصلی» فرزندانشان است، واکنش نشان داد و در آن همسر سابقش را به دزدیدن یکی از فرزندانشان متهم کرد.

“منظورت از سرپرست اصلی چیه؟ وست در کپشن همراه با اسکرین شات از بیانیه قبلی کارداشیان ادعا کرد که آمریکا دید که سعی کردی در روز تولد دخترم با ندادن آدرس به من او را بدزدی!

او مدعی شد: «تو برای اینکه  بتونم با پسرم بازی کنم تیم امنیتی برای پاییدن من گذاشتی و بعد مرا به دزدی متهم کردی، من مجبور شدم بعد از مهمانی شیکاگو تست مواد مخدر بدهم، چون من را متهم به مصرف مواد کردی»..

کارداشیان در بیانیه‌ای در روز جمعه در استوری اینستاگرامش گفت: « حمله مداوم  کانیه به  من در مصاحبه‌ها و رسانه‌های اجتماعی در واقع بیشتر از   تیک تاک نورث ممکنه آسیب زننده باشد.». من به‌عنوان مادری که تأمین‌کننده و سرپرست اصلی فرزندانش هست، تمام تلاشم را می‌کنم تا از دخترمان محافظت کنم و در عین حال به او اجازه می‌دهم خلاقیتش را در رسانه‌ای که با نظارت بزرگسالان است ابراز کند – چون این کار باعث خوشحالی او می‌شود.»

او ادامه داد: “طلاق برای فرزندان ما به اندازه کافی سخته  و وسواس کانیه در تلاش برای کنترل  وضعیت ما بار منفی  دارد و علنا فقط باعث آسیب بیشتر برای همه می شود.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا