سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

وینسنت کارتیسر و الکسیز بلدل بعد از هشت سال از هم طلاق گرفتند

الکسیز بلدل و وینسنت کارتیسر پس از هشت سال به ازدواج خودشون پایان میدهند .
یکی از نمایندگان ستاره Gilmore Girls  خبر جدایی را در روز چهارشنبه در ET تأیید کرد.
طبق  گزارشها این بازیگر 43 ساله «مردان دیوانه» در 10 آگوست درخواست طلاق از بلدل 40 ساله را به دادگاه عالی پاتنام در نیویورک ارائه کرد.
رابطه این زوج زمانی شروع شد که بلدل به عنوان مهمان در «مردان دیوانه» بازی کرد. این زوج در تابستان ۲۰۱۴ پس از نامزدی در مارس ۲۰۱۳ مخفیانه ازدواج کردند.

در می 2016 مشخص شد که این زوج در پاییز قبل صاحب یک نوزاد پسر شده بودند. این خبر کاملاً غافلگیرکننده بود، زیرا این زوج خصوصی معروف بارداری و زایمان را مخفی نگه داشتند.
خبر جدایی سه ماه پس از آن منتشر شد که بلدل فاش کرد که برای فصل 5 به سریال The Handmaid’s Tale برنمی‌گردد. در بیانیه‌ای برای ET، این بازیگر از خروجش از سریال Hulu خبر داد:

در بیانیه بلدل آمده است: «بعد از فکر کردن زیاد، احساس کردم در این مقطع زمانی باید از داستان The Handmaid’s Tale دور شوم. من برای همیشه از بروس میلر برای نوشتن چنین صحنه های واقعی و پرطنین برای امیلی، و از Hulu، MGM، بازیگران و عوامل برای حمایتشان سپاسگزارم.

در حال حاضر مشخص نیست که خروج بلدل از این سریال چگونه بررسی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا