سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی ایلیش در حالی که برنده آلبوم 200 برتر در BBMAs 2020 شد گفت: “وقتی برنده می شوم همیشه شوکه می شوم. “

این خواننده 18 ساله بیلی ایلیش برای آلبم  2019 خود “وقتی همه خوابیم ، کجا می رویم “جایزه بهترین آلبوم Billboard 200 را به دست آورد.

ایلیش در حالی که جایزه خود را می گرفت گفت: ” “خیلی متشکرم بچه ها ، این شگفت انگیز است. من می خواهم از هواداران تشکر کنم. از اینکه من را باور داشتید و هنوز هم به من اهمیت می دهید متشکرم.”

او ادامه داد: “من همچنین می خواهم بگویم که من هرگز و هرگز این موارد را مسلم نمی دانم.” “وقتی من هر چیزی را می برم همیشه شوکه می شوم.  بیلبورد متشکرم. بچه ها متشکرم ، دوستت دارم. متشکرم ، متشکرم ، متشکرم.”

ایلیش در مجموع 12 جایزه دریافت کرده است ، از جمله برای بهترین هنرمند، بهترین هنرمند زن  و برترین هنرمند جدید. این اولین بار است که نامزد دریافت جایزه می شود.

آلبوم او در برابر آلبوم  Thank U ، Next ، Khalid’s Free Spirit ، Post Malone’s Hollywood’s Bleeding و معشوق تیلور سویفت قرار گرفت.

اولین آلبوم الیش چندین جایزه مهم را به خود اختصاص داده است.

سال گذشته ، این  آلبوم، جایزه  سال پاپ را در Grammys گرفت. این آلبوم همچنین جایزه آلبوم جایگزین راک سال را در جوایز موسیقی iHeartRadio و آلبوم سال در جوایز موسیقی Apple به دست آورد. 

این آلبوم با آ هنگهایی مثل “Bad Guy” و “All the Good Girls Go to Hell” در جایگاه 1 جدول بیلبورد 200 قرار گرفت و همچنین در پایان سال هم با شماره 1 به پایان رسید. ایلیش این آلبوم را در تاریخ 29 مارس 2019 منتشر کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا