سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

آیا عشق سریال به واقعیت تبدیل شده است؟

تصاویر صمیمانه پشت صحنه «افرا ساراچ اوغلو» و «مرت رمضان دمیر»، بازیگران محبوب سریال «چشم چران عمارت»، که در هر فرصتی به یکدیگر نسبت داده می شوند، بار دیگر ادعاهای عاشقانه را با خود به همراه داشت.

بازیگران نقش (فریت و سیران) سریال پرطرفدار «چشم چران عمارت»، که یکی از تولیدات پرطرفدار فصل جدید است، با انتشار تصاویری از پشت صحنه سریال در دستور کار قرار گرفته اند. ظاهراً عشق بین این دو آغاز شده است، اما نام‌های معروف می‌خواهند روابط خود را دور از چشم زندگی کنند. تصاویر پشت صحنه سریال، بیش از همه، طرفداران افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر را به وجد آورد. تصاویر صریح این دو بازیگر جوان که نقش اصلی را به اشتراک می گذارند و اغلب با هارمونی هایشان در دستور کار قرار می گیرد، بار دیگر به عشق جدید تعبیر شد. در حالی که ادعاهایی مبنی بر شروع عشق بین بازیگران مشهور، اغلب در دستور کار است، اما این دو نفر در هر فرصتی می گویند که آنها دوستان بسیار خوبی هستند و هیچ چیز احساسی بین آنها وجود ندارد. اما با توجه به کامنت های مطرح شده در شبکه های اجتماعی و ادعاهای مطرح شده در پشت صحنه مجله، رابطه عاطفی بین بازیگران جوان آغاز شده است، آنها شاید به خاطر اینکه می‌ترسند، لینچ شوند رابطه خود را پنهان می‌کنند(به نقل از خبرنگاران). در حالی که همه اینها به عنوان ادعا مطرح می شود، طرفدارانشان، آنها را دوست دارند و از انرژی که بین آنها وجود دارد، خوشحال هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا