سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

کان ییلدریم و اوزگه گورل در سریال جدید سپاهی جزئیات مهمی را بیان کردند

سریال جدید شو تی وی به نام سپاهی دوشنبه ۱۲ دسامبر ساعت 20 با مخاطبان دیدار می کند. سریال سپاهی که با محوریت داستان های سازمان اطلاعات کشور ترکیه ساخته شده  به عنوان یک محصول اکشن و بسیار هیجان انگیز جایش را روی پرده سینما باز خواهد کرد.‌

نقش های اصلی این سریال عبارتند از: کرم آلیشیک، کان ییلدیریم و اوزگه گورل 3 نام معروف از سنگینی نقش ها آگاه هستند و تلاش زیادی برای انجام یک نقش آفرینی  خوب می کنند. کان ییلدریم در این سریال با یک کاراکتر مامور بسیار با استعداد حضور دارد.

کان ییلدیریم گفت: «این سناریویی است که ما بسیار هیجان زده هستیم و بسیار آن را دوست داریم. یک هفته است که فیلمبرداری می کنیم. اینها داستان های سازمان اطلاعات ملی است. عوامل داخل هستند، هرکس داستانی دارد، زندگی خصوصی دارد. جدای از آن، چند رویداد اکشن هم وجود دارد. بعد از آنها ما را به اکشن می کشانند.»

این بازیگر که به عنوان یک مامور به نام کورکوت علی ترک اوغلو او را تماشا خواهیم کرد، جزئیات زیر را بیان کرد: او با مادرش زندگی عادی دارد، در یک زندگی عادی که نمی داند مادرش هم مامور است. اما وقتی به میدان می آید، زندگی دیگری دارد.

از طرف دیگر اوزگه گورل بسیار هیجان زده و خوشحاله که دوباره با شخصیت کمیسر به نام کنان در مقابل هوادارانش ظاهر می شود

از آنجایی که قسمت اول سریال در آلمان فیلمبرداری شد، برخی از بازیگران نتوانستند در این تصویربرداری ها شرکت کنند. اوزگه گورل، همراه با تیم سریال، دوره‌ی بعد به سر صحنه رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا