سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز به اشتراک گذاشتند که پسر به دنیا نیامده شان درگذشت

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز در غم از دست دادن پسر کوچکشان عزادار هستند.

این زوج در بیانیه ای که در 18 آوریل در حساب های رسانه های اجتماعیشان منتشر کردند، این خبر غم انگیز را اعلام کردند.

در بیانیه مشترک آنها آمده است: “با نهایت غم باید اعلام کنیم که  پسر بچه مون فوت کرد.” “این بزرگترین دردیه که هر پدر و مادری می تواند احساس کند. فقط تولد دخترمون به ما قدرت می دهد تا این لحظه را بگذرانیم . ما می خواهیم از پزشکان و پرستاران برای همه مراقبت ها و حمایت های کارشناسانه آنها تشکر کنیم. همه از این موضوع غمگین هستند و ما با مهربانی در این زمان بسیار سخت از شما می خواهیم که حریم خصوصی  را حفظ کنید. پسر عزیز ما، تو فرشته ما هستی. ما همیشه تو را دوست خواهیم داشت.

این خبر ویرانگر تقریباً شش ماه پس از آن منتشر می شود که این زوج اعلام کردند که در انتظار دوقلو هستند و رونالدو  پدر شش فرزند خواهد شد

رونالدو برای اولین بار در سال 2010 پدر شد، زمانی که  پسرش کریستیانو جونیور 11 ساله به دنیا آمد

در ژوئن 2017، او تأیید کرد که  پسر و دختر دوقلویش، متئو و ایوا، 4 ساله به دنیا آمدند. مادر این دوقلوها شناسایی نشده است، و  گزارش شده  که آنها از طریق رحم جایگزین به دنیا آمدند. یک ماه بعد، این ورزشکار تایید کرد که شریک زندگی او رودریگز هم باردار است. او در نوامبر 2017 اولین فرزندش را به دنیا آورد، دختر آلانا، 3 ساله.

پس از انتشار این خبر ناراحت کننده ، باشگاه منچستریونایتد، باشگاه فوتبال رونالدو، بیانیه ای را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و به مهاجم این تیم گفت: “درد تو درد ماست.  برای تو و خانواده در این زمان عشق و  انرژی میفرستیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا