سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار فرهنگی و هنریسینمای ایران

به نمایش در آمدن فیلم شهاب حسینی و هادی حجازی فر در نمایش نوروزی 1403

فیلم‌های نوروزی 1403 سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه از 23 اسفندماه به صورت همزمان و با نمایش دو فیلم بلند سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه شامل 5 فیلم آغاز به کار می کند.

فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و براساس سناریویی نوشته آرش عباسی و با حضور بازیگران خارجی جیمز واگنر و جیا موراکه تولید شده در کشور آمریکا می باشد به صورت دوبله به نمایش درخواهد آمد.

فیلم دیگر «عروسک»(قولچاق) به کارگردانی کارگردان فقید سینمای ایران اصغر یوسفی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جلیل اکبری صحت با حضور بازیگرانی همچون امین حاجی اکبری، وحید شیرازد، ناصر هاشمی، حسن بابازاده، فاطمه اسماعیلی، رضا باقری، فیروز آگلی که ژانر آن درام اجتماعی و با زبان آذری و با زیرنویس فارسی نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلم های کوتاه هم شامل 5 فیلم کوتاه به هم پیوسته به نام‌های «مورس»، «نفس نکش»، «رویای نیمه جان»، «اسپاسم»، «گوشت تلخ» به کارگردانی روناک جعفری، میلاد نسیم سبحان، آرمین اعتمادی، صحرا اسداللهی و فرید حاجی می شود.

بازیگران فیلم کوتاه “اتاق فرار ” : هادی حجازی‌فر، صحرا اسداللهی، سامان صفاری، علی باقری، علیرضا مهران، الهه بخشی و مرتضی خانجانی

مراسم رونمایی : روزهای 16 الی 23 اسفند

زمان نمایش هر سه فیلم : 23 اسفند

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا