سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

قسمت 50 سریال سه خواهر «Üç Kız Kardeşler»

قسمت 50 ام سریال سه خواهر امشب پخش می شود. این سریال که از کانال دی پخش می شود، جزو محبوب‌ترین سریال‌های عصر سه‌شنبه است.

آنچه در قسمت 50 شاهد آن خواهیم بود (خلاصه قسمت): در حالی که دریا و مصطفی سعی در ساختن زندگی جدیدی برای خود هستند، از بازی ای که سویلای پشت سرشان تدارک دیده، بی اطلاع هستند، اکنون بازگشت به گذشته خودش و اینکه واقعا کیست نزدیکتر و نزدیکتر می شود.

هنگامی که تورکان و سامر در هتلی که برای نمایشگاه به آنجا رفته بودند، به طرز ناگواری با کارتال ملاقات می کنند. زمانی که روچهان حقیقت عکس هایی را که تورکان پیدا کرده است متوجه می شود، از نسرین توضیح می‌خواهد و تنش بین دو خانواده بیشتر می شود.

وقتی روچهان متوجه می شود که کارتال نیز در نمایشگاه حضور دارد، این بار، قراری برای جلسه گذاشته می شود که کارتال نمی‌پذیرد. با این حال، کارتال از همان لحظه اول فاش می کند، که ضربه زدن کورمان ها آنطور که او فکر می کرد آسان نیست. اعتراف سامر به تورکان، آنها را در مسیری برگشت ناپذیر قرار می دهد.

پس از چیزهایی که تورکان می‌شنود، او تصمیم می گیرد راه خود را با نوزادش به تنهایی طی کرده و مبارزه کند. در حالی که روچهان سعی می‌کند تا به سامر ثابت کند، که قاتل نوزاد متولد نشده تورکان، مینه است. تورکان شروع به برداشتن گام های بعدی خود با روشی مصمم و مطمئن می کند.

تیزر اول سریال سه خواهر را از این لینک تماشا کنید.

تیزر دوم سریال سه خواهر را از این لینک تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا