سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران ابرو شاهین در مورد یک سریال جدید هیجان زده هستند

ابرو شاهین متولد 1994 به عنوان بازیگر از سال 2017 روی صحنه می رود. پس از جلب توجه با سریالی به نام Savaşçı، بازیگر مشهوری که با شخصیت بورجو در سریال İstanbulu Gelin  و سریال هرجایی توجه زیادی را به خود جلب کرد، در 3 پروژه موفقیت بزرگی را به دست آورد.

ابرو شاهین که با سریال هرجایی که بین مخاطبان زیادی در خارج از ترکیه هم   تماشا می شود میلیون ها طرفدار پیدا کرد، حالا نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از ترکیه نیز به یکی از نام های مطرح تبدیل شده است.

این بازیگر که بعد از سریال هرجایی با پروژه های Destan و Yüz Yıllık Mücize توجه ها را به خود جلب کرد، فصل گذشته در ست ها حضور نداشت. ابرو شاهین که با همسر بسکتبالیست خود سدی عثمان ازدواج کرده است، از احتمال بازگشت دوباره به ست فیلمبرداری هیجان زده است.

بر اساس اخبار منتشر شده در مطبوعات، ابرو شاهین بازیگر اصلی سریال جدیدی است که برای شبکه تلویزیونی Now آماده می شود..

در حالی که انتظار می رود بازیگران سریال در تابستان روی صحنه بروند، به نظر می رسد جزئیات سریال جدید در دوره آینده مشخص شود. ابرو شاهین  که در نقش شخصیت نازلی تماشا خواهیم کرد، پس از یک وقفه طولانی به صحنه فیلمبرداری بازخواهد گشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا