سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شکیرا در فینال کوپا آمریکا 2024 اجرا خواهد کرد شکستن

این خواننده و ترانه سرای کلمبیایی با اجرای نیمه وقت فینال کوپا آمریکا  2024 در استادیوم هارد راک میامی تاریخ ساز خواهد شد.

CONMEBOL اعلام کرده است که شکیرا هنرمند برنده جایزه گرمی و گرمی لاتین برای اولین بار در CONMEBOL Copa América™، قدیمی ترین و هیجان انگیزترین تورنمنت تیم ملی جهان اجرا خواهد کرد.

آلخاندرو دومینگوئز، رئیس CONMEBOL گفت: شکیرا یک ستاره خارق‌العاده آمریکای جنوبیه که تمام دنیا را خیره کرده است. آهنگ‌های او در هر گوشه‌ای از کره زمین خوانده می‌شود و با آن‌ها می‌رقصند و هنر او را به پدیده‌ای جهانی تبدیل می‌کنند که از مرزها عبور می‌کند و میلیون‌ها نفر از آن لذت می‌برند.

فینال CONMEBOL Copa América USA 2024™ یکشنبه ۱۴ ژوئیه ساعت 20:00  (به وقت محلی) در استادیوم هارد راک در میامی، فلوریدا، با پیش بینی حضور بیش از 54000 هوادار, آغاز میشود.

مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه با بازی برگشت بین آرژانتین و کانادا در ورزشگاه MetLife در شرق رادرفورد، نیوجرسی آغاز می شود. روز چهارشنبه کلمبیا در ورزشگاه بانک آمریکا در شارلوت به مصاف اروگوئه خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا