سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بنی بلانکو عشق خود را به فیلم جدید سلنا گومز به نام امیلیا پرز نشان داد.

بنی بلانکو عشق خود را به فیلم جدید سلنا گومز به نام امیلیا پرز نشان داد.سلنا گومز تریلری از کمدی جنایی موزیکال اسپانیایی زبان جدیدش را به اشتراک گذاشت.

بنی بلانکو بزرگترین طرفدار سلنا گومز است و او هر روز از حرفه گومز حمایت می کند.به عنوان مثال، زمانی که گومز، 31 ساله، اخیراً به اینستاگرامش رفت تا تریلر فیلم آینده‌اش را با زوئی سالدانا، یک کمدی جنایی موزیکال به نام امیلیا پرز، به اشتراک بگذارد، بلانکو ثانیه‌ای را تلف نکرد و در بخش نظرات تبلیغات او را کرد.

بلانکو نوشت: «اگر این تریلر را بیش از 100 بار تماشا کرده‌اید، دست خود را بلند کنید.»

در کامنت دیگری، تهیه‌کننده موسیقی 36 ساله، با ارسال ایموجی‌های متعدد با چشمان قلبی، نشان داد که چقدر  شیفته‌اش شده است.

فیلم «امیلیا پرز» یک کمدی جنایی موزیکال اسپانیایی زبان با بازی زوئی سالدانا، کارلا سوفیا گاسکون، سلنا گومز، آدریانا پاز و ادگار رامیرز است.

خلاصه داستان فیلم درباره یک رهبر کارتل ترانس مکزیکی (گاسکون) و همسرش (گومز) است که از یک وکیل مکزیکوسیتی (سالدانا) کمک می گیرند تا به آنها کمک کند تا از کشور فرار کنند و عمل جراحی تأیید جنسیت انجام دهند.

این فیلم قرار است در تاریخ 21 آگوست در سینماهای فرانسه اکران شود و در پاییز امسال در نتفلیکس در 13 نوامبر 2024 در دسترس خواهد بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا