سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

ایلهان شن با شخصیتی که در سریال جدید خود دارد توجه را به جنایت بزرگ علیه بشریت جلب خواهد کرد

ایلهان شن با داشتن طرفداران زیادی با پروژه هایی که از سال 2018 در آن حضور داشته است، با سریال Aşk Mantık İntikam نام خود را به بسیاری از کشورهای جهان رسانده و امروزه به عنوان یک بازیگر سرشناس در بسیاری از کشورها طرفدارانی دارد.

این بازیگر مشهور که با داستان عاشقانه مهمی مانند سفیر طرفداران خود را به شدت تحت تاثیر قرار داده است، با سریال جدیدی که در آینده نزدیک کلید خواهد خورد، توجه ها را به خودش جلب خواهد کرد.

داستانی که قرار است در پروژه 8 قسمتی جدید سریال تولید شده در ایران روایت شود، از نظر افزودن دیدگاهی متفاوت به کشمکش های اجتماعی و سیاسی امروز نیز حائز اهمیت خواهد بود.

در حالی که ورود اتباع افغانستان با عبور از جاده ای به طول 3852 کیلومتر به ترکیه پیوسته در مطبوعات و شبکه های اجتماعی مطرح است، ایلهان شن نیز در این دستور کار قرار خواهد گرفت.

پروژه سریال جدید با امضای پوریا حیدری اوره کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی، با داستانی که به عمق قاچاق انسان می پردازد، به نظر می رسد کاندیدای جلب توجه زیادی باشد.

ایلهان شن در سریال جدید «بلیط یک طرفه» در نقش افسر اداره قتل ظاهر خواهد شد.داستان سریال جدید که پیش‌بینی می‌شود بازتابی از پیشینه قاچاق انسان باشد و بر مبارزه نیروهای امنیتی برای جلوگیری از آن تمرکز دارد، مشتاقانه منتظر می‌مانیم.

بازی شخصیت سرکان در مبارزه با قاچاقچیان انسان نیز فرصتی برای ایلهان شن خواهد بود تا خود را در عرصه بین المللی نشان دهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا