سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال جدید داملا سونمز شروع جدیدی در حرفه او خواهد بو

بازیگر معروف داملا سونمز فصل گذشته با شخصیت دلربا در سریال عزیز روی شبکه تی وی شو ظاهر شد. علیرغم اینکه این کاراکتر شخصیت اصلیه بسیاری از طرفداران از خداحافظی این بازیگر با سریال عزیز قبل از پایان فصل استقبال کردند، چون که او در پس زمینه باقی مانده بود.

داملا سونمز در سال 1987 در استانبول به دنیا آمد و از سال 2004 با پروژه های مختلف خدمات بسیار خوبی به دو بخش سینما و سریال های تلویزیونی ارائه کرده است. این بازیگر که در سال 2008 با سریال Gece Gündüz مورد توجه قرار گرفت، محبوبیتش را مدیون سریال Gülllerin Savaşı (جنگ رزها) است که در سال 2014 در آن بازی کرد.

این بازیگر که فصل قبل با شخصیت افسون در سریال Çukur (گودال) حضور خوبی داشت، با بازی های موثرش در پروژه های دیجیتال Rise of Empires Ottoman و Saygı  هم سر زبانها افتاد. همچنین این اتفاق بسیار خوبی بود که داملا سونمز سریال تلویزیونی Mavi Sürgün (تبعید آبی) را در میان پروژه هایی که پس از مدتی استراحت بهش پیشنهاد داد، انتخاب کرد.

این سریال در واقع برای مخاطبانی در آمریکای جنوبی آماده می شود که علاقه زیادی به سریال های ترکی دارند. اینکه این سریال برای اولین بار در کشورهای آمریکای لاتین پخش می شود هم نشان دهنده تحول بزرگ در صنعت سریال بوده است. اگرچه داملا سونمز یکی از بازیگران شناخته شده بین المللی ترکیه هست ، به احتمال زیاد او با سریال Mavi Sürgün طرفداران زیادتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

داملا سونمز که در سریال تلویزیونی Mavi Sürgün به همراه جانر جیندوروک و سرکان آلتونوراک نقش اول را بازی می کند، به زودی برای فیلمبرداری به مارماریس می رود.

به همین دلیل معنای سریال Mavi Sürgün برای داملا سونمز و دیگر بازیگران ترک عالیه. زیرا اولین برداشت ها در خارج از ترکیه خواهد بود که در آمریکای جنوبی پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا