سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

اونور سید یاران و هلن کاندمیر یک رابطه و دوستی بسیار خوب در صحنه فیلمبرداری برقرار کردند

هلن کاندمیر که برای فیلم Aşkın Yüzü ( چهره عشق) سر صحنه فیلمبرداری رفته بود، گفت که آنها فیلمبرداری را ادامه می دهند.

هلن کندمیر که یکی از بازیگران جوانی است که اخیراً با شخصیت‌هایی که به تصویر کشیده است، همچنان با پروژه‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.بعد از شخصیت نیهال در فیلم Bihter، این بار این بازیگر جوان نقش اول زن در پروژه جدید Aşkın Yüzü شد.

هلین کاندمیر بازیگر نقش اول فیلم Aşkın Yüzü به همراه اونور سید یاران که در سریال خواهران و برادران بازی بسیار موفقی داشت در مورد فیلمبرداری ها و همبازی خود صحبت کرد.

این بازیگر که کار را به جای تعطیلات ترجیح می داد، گفت: «من کار در تابستان را بیشتر دوست دارم. فیلمبرداری ها 10 روز دیگر به پایان می رسد. ما با این کار دوستی بسیار خوبی به دست آوردیم و از آشنایی با اونور سید بسیار خوشحالم. دوستی خیلی خوبی داشتیم. بسیار شیرین، بسیار حرفه ای.»

فیلم Aşkın Yüzü که داستانی عاشقانه دارد کمک شایانی به دنیای عاطفی این بازیگر جوان کرد.

هلین کاندمیر که از کودکی جلوی دوربین‌ها رفته است، با بیان این که دیگر بازیگر کودک نیستم، گفت: «حالا در حال تبدیل شدن از یک بازیگر کودک به یک بازیگر زن هستم. این یک دوره گذار برای من است. داستان جوانان در یک دوره گذار را روایت می کند. من خیلی خوشحالم که در سن خودم بازی می کنم. امیدوارم با استقبال مخاطبان مواجه شود.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا