سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

علاقه نشان داده شده به سری INCI TANELERI در خارج از کشور همچنان در حال افزایش است!

پروژه سریال «İnci Taneleri» ( دانه های مروارید )  که فصل اول خود را با موفقیت به پایان رساند,  یک تولید قوی است که  یلماز اردوغان هم نویسندگی آن را بر عهده داشته و هم در آن بازی کرده است.

سریال «İnci Taneleri» که در فصل گذشته رتبه های بسیار خوبی در کانال D کسب کرد و بینندگان را وادار کرد احساسات خیلی متفاوتی را تجربه کنند، همچنان در خارج از ترکیه هم توجهات را به خودش جلب می کند.

افزایش علاقه به سریال در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا از قبل یک اتفاق قابل انتظار بود. این سریال در کشورهای بالکان هم فروخته شد.مشخص شده است که سریال «İnci Taneleri»  که قرار است در کشورهایی مانند صربستان و مقدونیه با مخاطبان مواجه شود، در خاورمیانه، شمال آفریقا و کشورهای آسیا و اقیانوسیه نیز از طریق یک پلتفرم دیجیتال شروع به پخش خواهد کرد.

سریال «İnci Taneleri» که انتظار می‌رود از بسیاری از کشورها ببینده داشته باشد ، انتظار می‌رود موفقیت‌های جدیدی را به موفقیت‌هایش در خارج از ترکیه اضافه کند.

بازیگران این سریال که شامل نام‌هایی چون هزار ارگوچلو، سلما ارگچ، کوبیلای آکا و گوون کیراچ و یاسمین باشتان است، قرار است در ماه آگوست برای فصل جدید دور هم جمع شوند و قسمت‌های جدید در ماه سپتامبر با بینندگان دیدار کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا