سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

ابرو شاهین در سریال جدیدش با شخصیتی کاملا متفاوت با دل بینندگان صحبت خواهد کرد

در فضای امروزی که مشکلات اجتماعی از طریق سریال ها منتقل می شود، مشکلات مادرانی که در ازدواج دچار مشکل هستند یا به دلیل مشکلات مختلف مجبور به تربیت فرزندانشان هستند، مشخص است.

در اینجا ابرو شاهین در سریال جدید خود که از شبکه Now TV پخش می شود و انتظار می رود در سپتامبر با  مخاطبان دیدار کند، به این موضوع مهم در جامعه می پردازد.

این بازیگر که در کاراکتر نازلی نقش آفرینی می کند، به عنوان یک مادر مجرد که زندگیش را وقف پسرش ممو کرده است، با قلب بینندگان صحبت خواهد کرد.

در حالی که شخصیت نازلی اورمان در شرایط سخت زندگی به سر می برد و خود را وقف پسرش کرده است، دوباره عشق را ملاقات خواهد کرد.مورات ییلدیرم که به عنوان یک معمار مشهور با شخصیت دمیر آکچینار  به تماشای او خواهیم نشست، بازیگر نقش اول مرد این سریال خواهد بود.

در حالی که هارمونی و انرژی ابرو شاهین و مورات ییلدیریم بسیار جالبه، اولین عکس های این مجموعه نیز شروع به اشتراک گذاری کرده است.

هیجان ابرو شاهین و مورات یلدیریم که برای سریالی که در آن داستان عاشقانه قوی روایت می شود گرد هم آمده بودند، در چهره آنها منعکس شد.این انتظار که دو نفر انرژی خوب و هارمونی قوی از خود نشان دهند بسیار قوی است. پست های مجموعه نیز از این ایده حمایت می کند.

در اطلاعیه ای که شبکه تلویزیونی Now منتشر کرد، گفته شد که نام سریال در آینده مشخص خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا