سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال Kör Nokta منتظران پروژه های عثمان سیناو را شگفت زده خواهد کرد!

نام عثمان سیناو برای طرفداران سریال معنی زیادی دارد. عثمان سیناو که به عنوان خالق پروژه های فراموش نشدنی مانند Kurtlar Vadisi (وادی گرگ‌ها) شناخته می شود، هم با کارگردانی و هم با تهیه کنندگی موفق خود نامی دست و پا کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که گروهی وجود دارند که به ویژه تلاش می کنند پروژه هایی را با امضای عثمان سیناو دنبال کنند. بسیاری از پروژه ها با امضای عثمان سیناو از دهه 1990 منتشر شده اند.

Super Baba و Deli Yürek، Kurtlar Vadisi، Ekmek Teknesi، Acı Hayat از جمله این پروژه ها فراموش نشدنی بودند. البته سریال Sen Anlat Karadeniz  (تو بگو دریای سیاه) که در سال های 2018 و 2019 عمیقا همه را تحت تاثیر قرار داد نیز به تولیدات خارق العاده پیوست. عثمان سیناو که در بسیاری از تولیدات غیر از این پروژه ها نامی دارد، اخیراً با پروژه ای به نام Yalnız Kurt (گرگ تنها) که تهیه کننده آنه مورد توجه قرار گرفته است.

سریالی با نام Kör Nokta ( نقطه کور) که با شعار «جایی که زخمی می شوی نقطه کور توست» برای فصل جدید آماده می شود، رابیا سویتورک و اسماعیل ایگه شاشماز بازیگران آن هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا