سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
راهکارهای تبلیغاتکسب و کارمطالب جالب

چاپ روی روبان، تبلیغات برند یا سرمایه گذاری؟

کاربرد اصلی چاپ روبان، بستن بند ساک ‌دستی، بسته ‌بندی هدایا و محصولات مختلف است. با این حال، این روزها استفاده از روبان در اغلب کسب و کارها رایج شده‌ است. روبان دیگر تنها یک ابزار تزئینی برای بسته‌ بندی نیست، بلکه نقش موثری در بازاریابی و تبلیغات محصول شما دارد. برای اینکه هر چه بیشتر با مزایای چاپ روی روبان در تبلیغات برند آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

مزایای چاپ روی روبان

چاپ روبان از مدرن‌ترین و ارزان‌ترین ابزارها در صنعت بسته‌ بندی و تبلیغات است که به کسب‌ و کارهای مختلف کمک می‌کند تا برند خود را به ‌صورت خلاقانه به مشتریان معرفی کنند. استفاده از چاپ روبان در کنار چاپ ساک ‌دستی کاغذی و جعبه آماده علاوه بر اینکه بسته ‌بندی محصولات را کامل‌تر می‌کند، می‌تواند اثر بخشی بالایی روی ذهن مخاطبان داشته ‌باشد. از جمله مزایای چاپ روی روبان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیک و لوکس نشان دادن بسته ‌بندی
  • آگاهی بیشتر مشتریان نسبت به برند شما
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه
  • افزایش شناخت برند با درج لوگو روی روبان‌های تبلیغاتی
  • امکان چاپ طرح‌های متنوع و خلاقانه روی روبان
  • متمایز کردن شما نسبت به دیگر رقبا
  • افزایش فروش با استفاده از روبان‌های جذاب و خلاقانه
  • موجود بودن روبان‌های تبلیغاتی در رنگ‌ها، جنس‌ها و اندازه‌های مختلف
  • ابزاری کارآمد برای بازاریابی و معرفی محصولات جدید خود به مشتریان
  • گزینه‌ای مناسب برای آنلاین شاپ ها و دیگر کسب و کارهای شخصی و حرفه‌ای

کاربردهای چاپ روبان

کاربردهای چاپ روی روبان بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. بنابراین نمی‌توان به‌ صورت قطع گفت که روبان تنها برای مصارف تزئینی کاربرد دارد، بلکه جهت بسته ‌بندی محصولات، تزئین هدایا، بستن و مهر و موم کردن بسته‌ بندی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار فرصت‌های برندسازی، چاپ روبان به‌ عنوان ابزاری مؤثر برای بازاریابی و سرمایه گذاری عمل می‌کند.

کسب و کارها با چاپ نام شرکت، برند، لوگو، اطلاعات تماس، آدرس سایت، راه‌های ارتباطی مانند برنامه‌هایی مانند تلگرام، اینستاگرام و واتساپ روی روبان‌ها، می‌توانند مشتریان بالقوه جذب کرده و فروش خود را به‌ طرز چشمگیری افزایش دهند. چاپ روبان تأثیر چشمگیری بر افزایش فروش و سوددهی کسب و کارها دارد، به همین دلیل جایگاه خوبی در بین مشتریان پیدا کرده است. برخی از کاربردهای چاپ روبان عبارتند از:

  1. چاپ روی روبان‌های داخل سر رسید تبلیغاتی
  2. کاربرد چاپ روی روبان در فروشگاه‌های پوشاک و فروشگاه‌های کیف و کفش به ‌ویژه کفش و کتانی
  3. چاپ روی روبان بسته ‌بندی عطر و ادکلن
  4. چاپ روی روبان ویژه تبلیغات گالری‌های طلافروشی و اکسسوری
  5. چاپ روبان ویژه تبلیغات در مراسمات مانند جشن تولد، عقد، عروسی و دیگر مراسم‌ها
  6. چاپ روی روبان جهت بسته ‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی
  7. چاپ روی روبان جعبه شیرینی ‌فروشی‌ها
  8. چاپ روبان تبلیغاتی جهت تزئین گل و پول در گلفروشی‌ها
  9. بسته ‌بندی لباس‌های مزونی مانند لباس عروس و لباس مجلسی با چاپ روی روبان
  10. تزئین و زیباسازی باکس‌های هدیه با چاپ روبان

چاپ روی روبان ساتن دونالد گرافیک

انواع چاپ روبان

روبان‌های تبلیغاتی در دو جنس ساتن و کبریتی تولید می‌شوند که هر کدام از آنان برای بسته ‌بندی محصولات و هدایای مختلف به کار می‌روند. روبان‌ها در جنس، رنگ و اندازه‌های مختلف موجود هستند که شما می‌توانید بسته به نیاز مشتری لوگو و نام تجاری آنلاین شاپ ها و کسب و کارها را روی سطح روبان چاپ کنید. در ادامه به معرفی برخی از رایج‌ترین انواع چاپ روبان می‌پردازیم:

روبان ساتن

یکی از پرفروش ‌ترین و محبوب ‌ترین انواع روبان‌ها، روبان‌های ساتن هستند که برای تزئینات و بسته‌ بندی محصول مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روبان سطحی صاف، براق و نرم دارد و نسبت به روبان کبریتی بسیار انعطاف ‌پذیر است. روبان ساتن ظاهری شیک به بسته ‌بندی محصولات می‌دهد و این موضوع باعث جذابیت چند برابری محصول و تبلیغ برند شما نزد مشتریان می‌شود.

بسیاری از کسب و کارها مانند صنایع ‌غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، مزون‌ها، بوتیک‌ها، مانتو سراها، شال و روسری فروش‌ها، فروشگاه‌های کیف و کفش، گالری‌های طلافروشی و اکسسوری، عطر و ادکلن فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، برای ارائه محصولات خود به مشتریان به چاپ روبان ساتن نیاز پیدا می‌کنند.

روبان کبریتی

روبان کبریتی از جمله روبان‌های شیک و لاکچری است که برای بسته ‌بندی محصولات و هدایای لوکس استفاده می‌شود. سطح این نوع روبان نرم و مات است و دارای خطوط برجسته موازی در طول روبان می‌باشد. از روبان کبریتی می‌توان برای بستن بند ساک‌های دستی و پاکت‌ها به‌ عنوان بند دور جعبه‌های بسته‌ بندی محصولات استفاده نمود.

روبان کبریتی می‌تواند بهترین گزینه برای تزئین و بسته ‌بندی کردن محصولاتی مانند لباس‌های مزونی، مانتو، شلوار، چادر، کیف و کفش، روسری، شال، کیسه‌های لوازم آرایشی، ساعت، جواهرات فروشی، اکسسوری، زیورآلات، لوازم کادویی و تزئینی، گوشی موبایل، مواد غذایی و خوار و بار باشد.

چاپ روی روبان ساتن دونالد گرافیک

تعرفه و قیمت چاپ روبان

در نحوه محاسبه قیمت چاپ روبان فاکتورهای مختلفی مانند نوع و جنس روبان، روش چاپ مورد استفاده، متراژ سفارش و همچنین تعداد سفارش تأثیرگذار هستند. به همین دلیل نمی‌توان هزینه ثابت و مشخصی برای چاپ روی روبان در نظر گرفت، چون تعرفه نهایی محاسبه شده کاملاً با آنچه شما تصور می‌کنید متفاوت است. اگر به‌ دنبال مرکز تخصصی طراحی و چاپ روبان با کیفیت و مناسب و چاپ جعبه بسته بندی محصول هستید، می‌توانید دونالد گرافیک را انتخاب کنید.

اغلب کسب و کارهای مختلف از چاپ روبان برای تزئین جعبه بسته ‌بندی، ساک ‌دستی، بسته ‌بندی هدایا و محصولات مختلف و دسته‌های ساک‌ دستی استفاده می‌کنند. چون این کار علاوه بر زیبایی بخشیدن به بسته ‌بندی محصول، می‌تواند نوعی تبلیغ مؤثر برای برند یا سرمایه گذاری محسوب شود. جهت اطلاع از تعرفه و قیمت چاپ روبان در دونالد گرافیک می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 09120481311 و 02136419884 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا