سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جسیکا چستین فاش کرد که مادربزرگش مرلین به سرطان سینه مبتلا شده است

روز جمعه (11 اکتبر)، جسیکا چستین این بازیگر 47 ساله برنده اسکار، خبر بیماری مادربزرگ محبوبش مریلین هرست را در پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

جسیکا نوشت: مادربزرگ زیبای من مرلین، که بسیاری از شما در رویدادهای مختلف با او آشنا شده اید، اخیراً به سرطان سینه مبتلا شده است. غین هفته، من پرواز کردم تا با پزشکان و جراحان شگفت‌انگیز او ملاقات کنم که بهترین مراقبت ممکن را برای او ارائه می‌کنند. من از کارکنان فوق‌العاده بیمارستان تشکر می‌کنم.  می‌دانم که از این مشکل عبور خواهد کرد. 💪 🏼

جسیکا ادامه داد: به افتخار ماه آگاهی از سرطان پستان، از من خواست که به همه شما یادآوری کنم: ماموگرافی خود را امروز برنامه ریزی کنید. شما برای بسیاری ها مهم هستی, لطفاً این را در اولویت قرار دهید. 💖 #آگاهی از سرطان سینه #بررسی #تشخیص زودهنگام”

پست او شامل ویدیویی از مریلین بود که به یاد می آورد چگونه یک توده کوچک در سینه خود پیدا کرد، آن را در طول معاینه سالانه اش به پزشکان گفت و سپس ماموگرافی انجام داد.

مریلین گفت: «از این واقعیت که خیلی زود آن را پیدا کردم بسیار سپاسگزارم، زیرا قابل درمان است. اما اگر از خودتون مراقبت نکنید و خودتون را چک نکنید یا حتی ماموگرافی های منظم خود را انجام ندهید، ممکنه کمکی به شما نکند.»

مریلین خواهش کرد: پس من واقعاً از شما می خواهم که بروید و این کار را انجام دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا