سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال محکوم در فاکس تی وی به پایان می رسد، سریال جدید بلافاصله شروع می شود

در سال‌های اخیر، پروژه‌های سریال‌های تلویزیونی فاکس تی وی با استقبال مخاطبان روبرو شده است، اما بسیاری از آنها در مدت کوتاهی لغو می‌شوند. از جمله  سریال محکوم که عصرهای پنجشنبه پخش می شود و با سی و یکمین قسمت از اکران خداحافظی می کند.

علیرغم پیشرفت های بزرگ سریال محکوم در فصل گذشته، این سریال در  فصل دوم نتوانست نظر مخاطبان را به خودش جلب کند. سریالی که داستانش تغییر کرده و کادرش با بازیگران جدید تقویت شده، متاسفانه با قسمت سی و یکم به پایان می رسد.

به جای سریال محکوم، بلافاصله سریال جدیدی به نام درمادومان شروع می شود. دو نام جوان و با تجربه در سریال Darmaduman گرد هم آمدند.

آیتاچ شاشماز ، هافسونر سانجاک توتان، مرت یازیجی اوغلو و اسلیهان مالبورا بازیگران جوانی  که نامشان در سال های اخیر در شبکه های اجتماعی از دستور کار خارج نشده، نام های جذاب سریال Darmaduman خواهند بود.

در بین بازیکنان باتجربه سریال; نام هایی مانند نسپی مملی، نور فتاح اوغلو ، مرال چتین کایا و متین کوشکون در کنار هم قرار گرفتند. درمادومان هم با داستان جوانی خود سعی در جذب مخاطب خواهد داشت.

دو قسمت آخر سریال محکوم باقی مانده و قسمت سی ام پنجشنبه ۲۰ اکتبر اکران می شود البته هفته آینده هم قسمت پایانی سریال محکوم پخش می شود و هم قسمت اول سریال درمادومان با مخاطب ملاقات می کند.

این که چگونه سریال جدید جوانانه درمادومان در بین این تولیدات رتبه بندی خواهد شد، یک موضوع کنجکاوی بزرگ بود. تریلرهای سریال توجه زیادی را به خودش جلب کرد و بینندگان نظراتی را به اشتراک می گذارند که مشتاقانه منتظر قسمت اول هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا