سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

همبازی کرم بورسین در سریال Lemi خیلی بامزست!

کرم بورسین که برای حضور در سریال جدید Lemi با Ay Yapım قرارداد بسته، طرفدارانش را هم هیجان زده کرد. کرم بورسین  برای درام جدید آماده می شود و با بازیگر کودک ابرار دمیربیلک همبازی است.

او  که به زودی با رفتن به صحنه فیلمبرداری کارش را شروع می کند، در واقع این فرصت را داشت تا با انتشار پست در شبکه های اجتماعی واکنش هوادارانش را بسنجد. این بازیگر در آخرین اظهاراتش گفت: من در زندگی ام فقط کار دارم. من خیلی کار می کنم. ما به زودی سورپرایز خواهیم کرد. این چیز خوبی خواهد بود و غافلگیری است.»

این پست بیش از 400 هزار لایک و بیش از 14 هزار کامنت در اینستاگرام دریافت کرد. در توییتر، بورسین  به طور ناگهانی در میان نام‌های پرمخاطب مطرح شد.

ابرار دمیربیلک که متولد سال 2013 است با ایفای نقش در سریالهای  مختلف از یک‌سالگی توجه مخاطبان را به خودش جلب کرد.این بازیگر کوچک که اخیراً در سریال عزیز و به صورت دیجیتالی در سریال نتفلیکس «نیمه‌شب در قصر پرا» ظاهر شد، حالا همبازی «کرم بورسین» خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا