سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای ایرانسینمای جهان

پروژه بی ‏اسم فرهادی «مسمّا» شد؛ «همه می ‏دانند»!

پروژه بی ‏اسم فرهادی «مسمّا» شد؛ «همه می ‏دانند»!

اصغر فرهادی کارگردان سرشناس سینمای کشورمان در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلم جدید خود در کشور اسپانیا است و براساس برنامه ریزی ها فیلمبرداری این فیلم با انتخاب کامل بازیگران بزودی آغاز خواهد شد.
سایت معتبر Imdb به تازگی نام و داستان این فیلم و لیست عوامل پشت دوربین آن را منتشر کرده است.

asghar-farhADI_3_FILM-CANNES-1024x731
«همه می دانند» (Todos lo sabeN) عنوان این فیلم است و یک درام خانوادگی و تریلر روانشناختی محسوب می شود. فیلمنامه این فیلم را اصغر فرهادی نوشته و داستان آن با دزدیدن یک دختر جوان آغاز می شود. این اتفاق در نهایت باعث برملا شدن راز یک خانواده می شود.
خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازیگرانی هستند که پیش از این حضورشان در این فیلم قطعی شده است. ریکاردو دارین دیگر بازیگری است که به تازگی با عوامل این پروژه قرارداد بسته.
«همه می دانند» محصول مشترک سه کشور اسپانیا، فرانسه و ایتالیا است و فیلمبرداری آن به طور کامل در کشور اسپانیا انجام خواهد شد.
فرهادی به همراه آلوارو لانگوریا، الکساندر مالتگای، آندره آ اوشیپینتی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفته است. برآورد بودجه این فیلم ۱۳ میلیون دلار پیش بینی شده است.
دیگر عوامل پشت دوربین این پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: خوزه لوئیس آلکاین، آهنگساز: آلبرتو ایگلسیاس، طراح لباس: سونیا گراند، دستیار دوم کارگردان: دیوید پارهخا، مدیر صدابرداری: دنی فونترودونا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا